مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طی دو روز 8 نفر در دریای مازندران غرق شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ مردادماه ۸ مورد غرق شدگی منجر به فوت در سواحل مازندران رخ داد.

سید جعفر ساداتی با اعلام خبر فوق گفت: افزایش تعداد مسافران سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی ایجاب می کند تمامی افرادی که از دریا و سایر اماکن گردشگری استان که در امتداد آن قرار دارند بازدید کنند. رودخانه، بیشتر به این موضوع توجه کنید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: بی اطلاعی از فنون شنا، شنا خارج از محدوده طرح های تعیین شده و مکان های حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی، هر ساله منجر به غرق شدن ده ها نفر از شهروندان و گردشگران می شود. سال.” .» آگاهانه تسلیم دریا می شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن 8 هموطن از استان های مختلف کشور در 2 روز گذشته در سواحل شهرستان های تنکابن، نوشهر، فریدونکنار، عباس آباد، ساری، چالوس و نور خبر داد و گفت: در حال حاضر 8 نفر از هموطنان در حال غرق شدن هستند. این افراد به دلیل عدم آگاهی از فنون شنا و شنا خارج از چارچوب پروژه، با کشف اجساد این افراد در حضور امدادگران و انتقال به سردخانه جان خود را از دست دادند.

هشدار نجات غریق را جدی بگیرید

ساداتی در پایان به هموطنان توصیه کرد: در هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای پلیس و ناجیان غریق را جدی بگیرید، از شنا در مناطق ممنوعه شنا مانند مناطق خارج از طرح های بهداشتی، نقاط کور دریا و در وقت خودداری کنید. بسته شدن برنامه تا لذت سفر برای آنها و اعضای خانواده شان تلخ نشود.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه پیتزا پستوی خوشمزه خانگی به سبک بازاری + راهنمای گام به گام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *