مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طلسم مطهری دانشجویان کمالوند را در هم شکست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دیدار تیم های استقلال و سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری 2 بر صفر شاگردان مجیدی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر هر دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که در پایان با پیروزی 2 بر صفر آبی ها به پایان رسید.

ارسلان مطهری در دقیقه 79 از روی یک پنالتی و در دقیقه 87 دو گل به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با 50 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باقی مانده و سایپا با 23 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی مانده است.

نیمه اول

در ابتدای بازی هر دو تیم یک و نیم فرصت داشتند و سعی در نزدیک شدن به نیمی از یکدیگر داشتند اما تلاش شاگردان فرهاد مجیدی و فراز کمالوند در ابتدای بازی نتیجه ای نداشت.

در دقیقه 6 بازی مهدی گائدی با حضور در محوطه جریمه سایپا سعی کرد دروازه سایپا را تهدید کند اما این بازیکن توسط یکی از بازیکنان سایپا اخراج شد. این صحنه اعتراض تیم استقلال را برانگیخت اما تصمیم داور ادامه بازی بود.

آبی پوشان صوفیه تا دقیقه 25 بازی صاحب توپ و میدان بودند و در طول بازی چندین حرکت موثر انجام دادند اما حرکات شاگردان مجیدی نتوانست نتیجه را تغییر دهد.

در دقیقه 28 بازی آرش رضواند از پشت محوطه جریمه سایپا در دروازه حریف شوت زد اما ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از سه دقیقه وقفه در دقیقه 30 ، استقلال فشار بیشتری به محوطه جریمه نارنجی وارد کرد. سایپا در مواجهه با فشار آبی ها موفق شد حملات شاگردان مجیدی را دفع کند تا بازی با نتیجه ای بی هدف ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  مقصد بعدی مهدی طارمی مشخص شد

در پایان تلاش هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل اول بازی در نیمه اول ، نتیجه ای حاصل نشد تا این دیدار بدون تساوی بدون گل در آن نیمه به پایان برسد.

نیمه دوم

بازی در ابتدای نیمه دوم بسیار سریع انجام شد و دو تیم در طول نیمه به یکدیگر فشار آوردند. استقلال با حفظ نبض بازی سعی در ایجاد موقعیت های مختلف برای خود داشت اما حملات بازیکنان استقلال دیگر به گل منجر نشد.

سایپا در دقیقه 50 فرصت خوبی برای گلزنی داشت و ضد حمله سریع تیم نارنجی می توانست دروازه استقلال را تهدید کند اما قرارگیری صحیح سید حسین حسینی حملات نارنجی پوشان را دفع کرد.

در دقيقه 56 بازي ، Mehdi Gaedi يه شانس عالی رو داشت كه تيمش رو جلو بندازه ، اما ضربش که از سمت چپ زده شده با اختلاف ناچیزی از کنار زمین به بیرون میره.

سپس فرشید اسماعیلی در دقیقه 61 با قرار گرفتن در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد. شوت بازیکن به صورت چرخش بود و از بالای در بیرون آمد.

استقلال و مهدی گائدی می توانستند در دقیقه 67 گل اول بازی را به ثمر برسانند اما ضربه آبی ها به تیر دروازه برخورد کرد. ضربه فرشید اسماعیلی از سمت راست محوطه جریمه سایپا به مهدی گائدی رسید و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی بدون گل بازی را ادامه دهد.

گل: در دقیقه 75 بازی مهدی گائدی به دلیل نفوذ به محوطه جریمه سایپا توسط بازیکن حریف اخراج شد و داور یک پنالتی اعلام کرد. داور قبل از ضربه پنالتی درگیری را اعلام کرد و پس از سه دقیقه توقف ارسلان مطهری موفق شد گل اول بازی را از روی یک پنالتی به ثمر برساند. مطهری پس از 1000 دقیقه با گلزنی در این بازی طلسم بی هدف خود برای استقلال را نقض کرد.

بیشتر بخوانید  آتش سوزی مهلک در یک خانه مسکونی در اهواز

شاگردان فرهاد مجیدی پس از گل استقلال سعی کردند بازی را در اختیار بگیرند تا از دروازه خود دفاع کنند. در این بین تیم سایپا سعی کرد فشار بیشتری به حریف خود وارد کند اما مدافعان استقلال اجازه حمله به شاگردان کمالوند را ندادند.

گل: در دقیقه 87 بازی ، ارسلان مطهری پس از دریافت ناقص دروازه بان از پشت محوطه جریمه سایپا به دروازه حریف که وارد دروازه سایپا شد شوت ارسال کرد تا این بازیکن گل خود را به ثمر برساند و گل دوم تیمش.

در پایان استقلال موفق شد نتیجه بازی را حفظ کند و سرانجام “آبی ها” موفق شدند سایپا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و سه امتیاز این بازی را واریز کنند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی ، عارف غلامی (72 دقیقه – محمد دانشگر) ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی ، مسعود ریگی (72 دقیقه – مهدی مهدی پور) ، فرشید اسماعیلی ، بابک مرادی ، مهدی قائدی (89 دقیقه – شیخ دیامانام رامی) مطهری) ، سبحان خاقانی (66 دقیقه – سید احمد موسوی) و آرش رضاوند

ترکیب سایپا: کوروش ملکی ، کمال الدین نیکخوی ، رضا علیاری ، امیر حسین حسین زاده ، مجید علیاری ، حسین ماهینی ، مهرداد حیدری (60 دقیقه – رضا جعفری) ، سینا مریدی ، مجتبی لطفی ، صادق بارانی و رحاله سیف اللهی

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *