مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طلسم جنجالی پرسپولیس شکست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از فرارا، پنال و پرسپولیس 2 خط موازی شدند که مدتی به هم نمی رسیدند! البته این طلسم مانند چند طلسم دیگر در مسجد سلیمان شکسته شد و پرسپولیس توانست پنالتی بگیرد و پنالتی را به گل تبدیل کند. برای یادآوری آخرین باری که این اتفاق برای پرسپولیس افتاد، باید خیلی به عقب برگردیم. مهدی ترابی آخرین پنالتی سال پرسپولیس را در هفته سیزدهم فصل گذشته مقابل تراکتورسازی از دست داد. او این اشتباه را از مدافع حریف گرفت و اولین پنالتی خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند. در هفته سیزدهم، سیزدهمین پنالتی ترابی در لیگ از دست رفت تا بر بدبختی این بازیکن بیفزاید. بعد از آن پنالتی گرفته نشد تا پرسپولیس مشخص کند بعد از ترابی چه بازیکنی مجازات می شود و نیازی به چنین بازیکنی نبود!

طلسم پرسپولیس شکسته شد

پرسپولیس در هفته ششم لیگ این فصل بالاخره هر دو طلسم را شکست و این تیم یک پنالتی گرفت و آن را به گل تبدیل کرد. همچنین مشخص شد که در این فصل فعلا یورگن لوکادیا پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود. و اینکه پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی یک پنالتی به نام شیخ دیابته هم دارد و یحیی گل محمدی با کارش انتخاب پنالتی را آسان کرد.

پرسپولیس در حدود یک سال حتی یک پنالتی هم نگرفت، هرچند صحنه های مشکوکی از مهاجمان این تیم دیده نشد و شاید هواداران این تیم صحنه های زیادی از اشتباهات داوری که باعث آن شده بود را به خاطر نداشته باشند. پنالتی از دست رفته در این مدت گرفته می شود. دلیل این مشکل را می توان در آمار پرسپولیس جستجو کرد. حضور پرسپولیس در محوطه جریمه حریف فصل گذشته بسیار کم بود و این تیم در بین 4 تیم برتر این آیتم قرار نداشت.

بیشتر بخوانید  دختر کرجی با چاقو پدرش را کشت! -

<п>اعلامیه طلسم جنجالی پرسپولیس شکست اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *