طلسم جنجالی پرسپولیس شکست



به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، پنال و پرسپولیس 2 خط موازی شدند که مدتی به هم نمی رسیدند! البته این طلسم مانند چندین طلسم دیگر در مسجد سلیمان شکسته شد و پرسپولیس توانست یک پنالتی بگیرد و پنالتی را به گل تبدیل کند. برای یادآوری آخرین باری که این اتفاق برای پرسپولیس افتاد، باید خیلی به عقب برگردیم. مهدی ترابی در هفته سیزدهم فصل گذشته در بازی با تراکتورسازی آخرین پنالتی یک سال پرسپولیس را از دست داد. او که این اشتباه را از مدافع حریف گرفت، اولین پنالتی خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند. در هفته سیزدهم، سیزدهمین پنالتی ترابی در لیگ از دست رفت تا بر بدشانسی این بازیکن بیفزاید. بعد از آن پنالتی گرفته نشد تا پرسپولیس مشخص کند بعد از ترابی چه بازیکنی پنالتی می شود و دیگر نیازی به چنین بازیکنی نبود!

طلسم پرسپولیس شکسته شد

پرسپولیس در هفته ششم لیگ این فصل بالاخره هر دو طلسم را شکست و این تیم پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. همچنین مشخص شد در این فصل تا اطلاع ثانوی یورگن لوکادیا پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود. این در حالی است که پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی یک پنالتی به نام شیخ دیابته هم دارد و کار یحیی گل محمدی باعث شد تا او انتخاب پنالتی را راحت کند.

پرسپولیس در حدود یک سال حتی یک پنالتی هم نگرفت، هرچند صحنه های مشکوکی هم از مهاجمان این تیم مشاهده نشد و شاید هواداران این تیم صحنه های زیادی از اشتباهات داور را به خاطر نداشته باشند که باعث شد. پنالتی از دست رفته در این دوره گرفته شده است. دلیل این مشکل را تا حدودی می توان در آمار پرسپولیس جستجو کرد. حضور پرسپولیسی ها در محوطه جریمه حریف فصل گذشته بسیار کم بود و این تیم در بین 4 تیم برتر این آیتم قرار نداشت.

بیشتر بخوانید  6 سالن پذیرایی در بجنورد پلمپ شد

دیدگاهتان را بنویسید