مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرح ویژه مجوز وسایل نقلیه توقیفی در بوشهر تمدید شده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، سرهنگ جابر پاپری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح برای جلوگیری از خسارت به اموال مردم و تجمع وسایل نقلیه رسوبی و غیرپراکنده در پارکینگ ها و تسهیل و تسریع در روند رهاسازی آنها اجرا شد.

وی اظهار داشت: برای خودروهای مشمول این طرح هزینه های نگهداری پارکینگ برابر تعرفه سال 1394 محاسبه می شود ؛ همچنین پرداخت نقض اقساط امکان پذیر است و مجازات هایی که به دلیل تأخیر دو برابر شده اند ، مشمول بخشودگی می شوند.

پاپری افزود: این طرح شرایطی را فراهم می کند تا با معرفی فرد دارای مجوز ، خودروی متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی آزاد شود.

پاپری گفت که برای اجرای این طرح برای بخشش جریمه های معوقه و کمک به خرید بیمه نامه ها ، هماهنگی های لازم با بیمه مرکزی انجام شده است.

وی گفت: مالکان یا نمایندگان قانونی وسایل نقلیه توقیفی که کمتر از سن آنهاست و توقیف شده و در پارکینگ ها نگهداری می شوند تا 30 مارس 2010 ، ابتدا می توانند با اسناد هویت و دارایی خود به خدمات پلیس +10 مراجعه کنند و در صورت لزوم با یک واحد مصادره یا با پلیس راهور تماس بگیرید.

پاپری اضافه کرد: خودروهایی که سابقه ای در سیستم شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی یا سیستم پارکینگ ندارند از این خدمات معاف هستند و باید با پلیس تماس بگیرند.

وی یادآور شد: رهاسازی موتورسیکلت های رسوبی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  نگاهی به محدودیت های بازی های المپیک در دهکده ورزشکاران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *