مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نگاهی به محدودیت های بازی های المپیک در دهکده ورزشکاران

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس فارس ، درهای دهکده ورزشکاران 10 تیر قبل از آغاز بازی های المپیک در 13 جولای باز می شوند و 3 روز پس از پایان المپیک در 8 اوت بسته می شوند.

به دلیل محدودیت ، شرکت کنندگان در این بازی ها نمی توانند 5 روز زودتر وارد روستا شوند. 18000 ورزشکار و کارکنان ورزشکاران در روستا مستقر خواهند شد.

شیوع ویروس ویروس کرونا همین امر کمیته برگزاری بازیهای توکیو را بسیار سختگیرانه کرد. سابورو کاوابوچی ، رئیس دهکده ورزشکاران گفت: “ما باید محدودیت های زیادی را برای ورزشکاران اعمال کنیم.” من فکر می کنم شما همیشه باید ماسک بزنید ، مگر هنگام غذا خوردن و رقابت.

وی افزود: درخواست های دیگری نیز از ورزشكاران خواهیم داشت كه در اسرع وقت بعد از غذا از سالن بدنسازی خارج شوند.

ورود خانواده ها و میهمانان به روستا – محل ابتدای آن در قالب این مرکز اصلی جامعه محسوب می شد – با برخی محدودیت ها. فرض بر این است که اتاقی برای این منظور در نظر گرفته می شود ، گرچه اعتقاد بر این نیست که افراد زیادی می توانند در این شرایط این کار را انجام دهند. ویروس کرونا از روستا دیدن کنید.

همچنین ورزشكاران مجاز به جشن در مكانهای عمومی و خارج از اتاقها نخواهند بود. از ورزشکاران و مربیان خواسته می شود در طول بازیهای المپیک ماسک بزنند ، خود را تغذیه کنند و فاصله اجتماعی خود را حفظ کنند.

انتظار می رود بیش از 80٪ ورزشکاران این روستا واکسینه شوند. طبق کمیته برگزاری بازی های توکیو ، روزانه 8000 کارمند در روستا کار می کنند. در کلینیک ساخته شده در روستا 20 پزشک و 80 پرستار همراه با دیگران قاب روش های درمانی وجود دارد که به صورت شیفتی کار می کنند. همچنین رقبا آزمایشات PCR روزانه را به صورت تصادفی دریافت می کنند. با توجه به اینکه اعلام نتایج آزمون 3 ساعت طول می کشد ، اتاق های قرنطینه به عنوان اتاق انتظار استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید  سلطانی فر: احساس می کنم تیراندازی در المپیک برنده می شود - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

اگر ویروس تشخیص داده شود ، کسانی که علائم خفیف یا علائمی ندارند در هتلی در خارج از دهکده تعیین شده قرنطینه می شوند ، در حالی که کسانی که علائم شدید دارند در بیمارستان بستری می شوند. آزمایشگاه کنار کلینیک می تواند 18000 نمونه را آزمایش کند.

آخر پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *