مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طالع بینی جذابیت | متولدین کدام ماه بسیار جذابند ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: همه انسان ها و مخلوقات خدا زیبا هستند و برای خود زیبایی هایی دارند و اینکه می خواهیم زیباترین ها را معرفی کنیم دلیل بر زیبا نبودن دیگران نیست بلکه میزان زیبایی در افراد متفاوت است.

رتبه اول متولدین اسفند

چشمان اسفندی جذاب ترین ویژگی ظاهری آنهاست و در رتبه پنجم جذاب ترین متولدین ماه ها قرار دارد. ذهن متفکر و دلسوز آنها به شما اطمینان می دهد که در کنار افراد همدل و دلسوز هستید که همیشه آماده شنیدن صدای دیگران و کمک به آنها هستند. اما اینکه چرا اسفندیان جزو جذاب ترین متولدین ماه های مختلف نیستند، دلیلش این است که شخصیتی متناقض دارند و همین امر باعث می شود دیگران با آنها ارتباط برقرار نکنند. رفتاری احساسی و حساس دارند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود، بلافاصله بدون هیچ توضیحی کنار می کشند.

رتبه دوم متولدین مرداد

نوع موی مرداد باعث می شود هر جا که می روند همه حواسشان پرت شود. آنها شجاع و با اعتماد به نفس هستند و به نقل از پرشین وی، اگرچه حس اعتماد به نفس آنها اغوا کننده و جذاب است، اما یکی از ویژگی های شخصیتی آنها از جذابیت آنها می کاهد و آن این است که گاهی اوقات لجباز هستند. آنها می خواهند. برای اثبات حرف خود تلاش کنند. وقتی آنها فکر می کنند حق با آنهاست، شنیدن دلایل دیگر برایشان دشوار است و اغلب فکر می کنند که اشتباه می کنند.

رتبه سوم متولدین مهرماه

آنها از بودن در کنار دوستان لذت می برند و از بودن با آنها لذت می برد. تحسین برانگیزترین ویژگی آنها این است که افراد متعادلی هستند و در هر شرایطی سعی در مدیریت سیاست دارند. با وجود چنین ویژگی های مثبتی، به دلیل ترس از تنهایی، جذاب تلقی نمی شوند، زیرا این ویژگی می تواند آنها را در روابط نیازمند و بیش از حد دارای مالکیت نشان دهد.

بیشتر بخوانید  همه‌چیز درباره نفقه/ نفقه شامل چه مواردی است؟

رتبه چهارم متولد آذر

ماهی ها مستقل، قوی و علاقه مند به زندگی هستند و تمام ویژگی هایی را دارند که اکثر مردم فاقد آن هستند، اما بلافاصله افراد را جذب می کنند. یک لبخند جذاب به این شخصیت شگفت انگیز اضافه کنید تا دستورالعمل های جذابیت عالی را دریافت کنید. اما در بین متولدین ماه ها جزو جذاب ترین ها نیستند و دلیلش این است که روحیه آزادی خواهانه آنها گاهی منطق آنها را فلج می کند و می تواند بی پروا شود و محیط را ناراحت کند. آزادی آنها برای آنها ارزشمند است، اما آنها باید یاد بگیرند که قدر احساسات دیگران را بدانند.

رتبه پنجم برای متولدین خرداد

آکوردها عاشق احساس جوانی هستند و پوستی تمیز و زیبا دارند که به آنها چهره ای درخشان و جوان می بخشد. رفتاری خوشایند و دوستانه، شاد و پرشور دارند که بلافاصله برای دیگران مطلوب و جذاب به نظر می رسند. با وجود ویژگی های جذابی که دارند، از تعهدات و مسئولیت ها می ترسند و همین امر جذابیت آنها را بسیار کاهش می دهد. رویکرد فعلی آنها به مسائل می تواند جالب باشد. اما در عین حال، این ویژگی باعث می شود که آنها مجبور به پایبندی به اهداف بلندمدت نباشند.

رتبه ششم متولد شهریور

شهریوری در رتبه هفتم فهرست جذاب ترین تولدهای ماه قرار دارد. آنها به کمال گرایی معروف هستند و ذاتاً مقاوم هستند و پوست زیبایی دارند که معمولاً نتیجه مراقبت از پوست آنهاست! آنها با وجود برخورداری از ویژگی های زیبای صورت، به عنوان افراد باهوش و معمولی نیز شناخته می شوند. با این حال، آنها در صدر نیستند زیرا به خودی خود بیش از حد انتقادی هستند. درست مثل اردیبهشتی، تاثیرگذاری خوب روی شهریورها سخت است. بنابراین، در درجه اول جذب افراد می شوند، اما هر چه بیشتر آنها را بشناسند، جذابیت کمتری پیدا می کنند.

رتبه هفتم متولد آبان

آبان ماهی افرادی احساساتی و پرشور با چشمانی جذاب هستند. با وجود نگاه هیپنوتیزمی که بلافاصله غریبه ها را به خود جذب می کند، آنها چندان جذاب نیستند و دلیل جذاب نبودن آنها بیشتر به مشکل بی اعتمادی مربوط می شود که کل شخصیت آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  تاج دلتا به نیشابور رسید / اعضای خانواده نیشابور تاج هند را پس از بازگشت از سیستان و بلوچستان تصرف کردند

رتبه 8 آوریل تولد

اردیبهشتی ها لب های جذابی دارند و در رتبه نهم جذاب ترین متولدین ماه ها قرار دارند. از طرفی علیرغم ظاهری آرام و خونسرد، افرادی مصمم و هدفمند هستند که در نقش های رهبری و مدیریت به خوبی عمل می کنند و همچنین مهارت و عملکرد خوبی دارند. اما علاقه بیش از حد آنها به مسائل عملی و چیزهای قابل پیش بینی گاهی اوقات آنها را خسته کننده می کند. جلب اعتماد آنها نیز آسان نیست. هنگامی که در یک رابطه قرار می گیرند، می توانند آنقدر از شریک زندگی خود محافظت کنند که احساس خفگی و به دام افتادن کنند و این بزرگترین دلیلی است که آنها را جذاب تر می کند.

رتبه نهم متولدین فروردین

فروردینی ها بالاترین رتبه را در فهرست جذاب ترین تولدهای ماه دارند. در نگاه اول فروردین یکی از جذاب ترین افرادی است که با آن آشنا خواهید شد. چیزی که آنها را جذاب می کند ترکیبی از ویژگی های ظاهری زیبا و ویژگی های شخصیتی خوب است. ابروهای آنها زیباست و بازتابی از اراده و استقلال قوی آنهاست. آنها با ویژگی های رهبری و مدیریت متولد می شوند و می توانند رهبران قابل اعتمادی شوند.

آنها اخلاق دوستانه و مطمئنی دارند که مردم با آن از معاشرت و گرم کردن لذت می برند. همه این ویژگی های جذاب فروردین، مقاومت را برایشان سخت می کند. تنها نقص کوچکی که می تواند از جذابیت آنها بکاهد، ماهیت غیرعادی آنهاست، اما هنوز می دانند چگونه آن را کنترل کنند.

شما در رتبه دهم به دنیا آمدید

ماهی دی ماه رتبه خوبی در میان جذاب ترین تولدهای ماه دارد. آنها به خاطر پرخاشگری آرام خود معروف هستند. ممکن است ساکت به نظر برسند، اما شخصیتی متمرکز و مصمم دارند و به دنبال موفقیت در حرفه ای هستند که انتخاب می کنند. آنها نظم شخصی زیادی دارند و به اعتقادات و ویژگی های اخلاقی خود بسیار وابسته هستند. به علاوه پاهای خوش فرم و محکمی دارند که جلب توجه می کند. دی ماهی ها به راحتی قلب را باز نمی کنند و دایره دوستان کوچکی را حفظ می کنند و خارج از این دایره افراد درون گرا هستند و این به آنها ظاهری مرموز می دهد و این می تواند مانعی برای رابطه آنها باشد.

بیشتر بخوانید  توضیحات باشگاه در مورد تغییر آرم تراکتور

رتبه یازدهم متولدین بهمن

پاهای ماهی بهمن واقعا زیباست و شکل عجیب آنها هم بسیار جذاب است! اما مشکل افرادی که به زندگی از منظری غیر متعارف نگاه می کنند این است که توافق با آنها دشوار است. برای آنها، مردم عادی خسته کننده هستند. از سوی دیگر، اگر به دنبال ماجراجویی های بیشتری در زندگی هستید، باید بهمن بخورید زیرا پر از ایده های منحصر به فرد هستند. اما زندگی واقعی همیشه سرگرم کننده نیست و از آنجایی که بهمن ها قوانین و چیزهای عملی را دوست ندارند، نزدیک شدن به آنها را سخت تر می کند.

رتبه دوازدهم متولد تیر

به گزارش پرشین وی، ماهی جولای با طبیعتی دلسوز و احساسی و همچنین چهره زیبا و معصوم خود بلافاصله همه را به خود جذب می کند. آنها همچنین ذاتاً ذهنی تیزبین و خلاق هستند. در روابط، افراد مهربان و وفادار و در عین حال سرگرم کننده هستند! اما یکی از ویژگی هایی که باعث می شود تا حدی از جذابیت خالص فاصله بگیرند این است که بسیار حساس و زودرنج هستند و زود ناراحت می شوند.

این مقاله سرگرم کننده است و فقط برای استفاده کاربران تهیه و جمع آوری شده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *