مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ضیافت بزرگ افطاری ساده در دارالمومنین تهران برگزار شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی منطقه 14 شهرداری، در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهرداران و مدیران شهری منطقه 14، کمیشنرهای محلی در پارک سمیه برگزار شد. ، در بازدید از شهروندان، تقدیر به عمل آمد.

محمدامین سالاری پور با بیان اینکه فرارسیدن شب های مبارکه قدر و تدارک مراسم بزرگ مذهبی در دارالمومنین تهران برگزار می شود، افزود: فرهنگی و مذهبی در کنار این ایام افطاری معنوی در روزها و شب های آتی نیز ادامه خواهد داشت. این پارک، مسجد در منطقه.

سالاری پور در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه موفق شدیم در ماه مبارک رمضان میزبان و بدرقه کارگران شهرداری باشیم گفت: این قشر افراد ارزشمندی هستند که زیبایی و انتظارات شهروندان را از شهرداری رقم می زنند. از این رو تلاش کرده ایم با تهیه یک افطاری ساده از کارگران شهرستانی که در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان منطقه هستند قدردانی کنیم.

شهردار منطقه 14 با ارج نهادن به زحمات قشر زحمتکش متدین و باغداران این قشر را دلگرم و انگیزه ادامه کار و تلاش در جهت خدمت به قشر زحمتکش شهرستان و نیز عزم جدی را برای ارائه خدمات عنوان کرد. خدمات بیشتر و اطلاع رسانی بهتر به شهروندان.

بیشتر بخوانید  تصادف شدید داور مشهور فوتبال ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *