مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شناسایی 585 کلاهبردار در کنکور علوم تجربی/ با هیچکس بی انصافی نمی شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در آزمون علوم تجربی 585 مورد کلاهبرداری شناسایی کردیم و همه این موارد در دست بررسی است و شرکت کنندگان در آزمون سراسری مطمئن باشند که خیر. با یک نفر ناعادلانه رفتار خواهد شد.

محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به موارد کشف کلاهبرداری در کنکور سراسری امسال و تخلفات احتمالی گفت: رئیس سازمان سنجش به تشریح موضوع پرداخت و باید این موارد احتمالی کلاهبرداری بررسی شود. با جزئیات بیشتر. تاکید می کنم داوطلبان آزمون سراسری نگران نباشند و نتایج با دقت اعلام شود.

وی تصریح کرد: در آزمون علوم تجربی 585 مورد کلاهبرداری شناسایی کردیم و همه این موارد در دست بررسی است و شرکت کنندگان در آزمون سراسری مطمئن باشند که با هیچکس بی انصافی نمی شود.

زلفی گل با بیان اینکه برای جلوگیری از تقلب و انتشار سوالات از جامر در حوزه های امتحانی استفاده شد، یادآور شد: داوطلبان در نظر داشته باشند که امکان پیگیری پاسخنامه ها وجود دارد و با توجه به صحت کار، نقض حقوق آنهاست.

باید بگویم؛ کمیسیون منتخب بررسی و بررسی ابعاد برخی شبهات در آزمون سراسری سال 1401 که با دستور رئیس جمهور تشکیل شد، اعتبار کنکور سراسری سال 1401 را در تمامی رشته ها و گروه ها تایید کرد.

در گزارش این کمیته منتخب آمده است؛ پس از بررسی دقیق کلیه گزارشات و مدارک ارائه شده توسط موسسات مذکور، اعتبار این آزمون در بخشهای مختلف اعم از طرح سوالات، چاپ، قرنطینه، توزیع و سایر مراحل اجرا، هیچگونه شک و ایرادی ندارد. و با توجه به تدابیر سازمان سنجش آموزش کشور و همکاری کلیه نهادهای دخیل در برگزاری این آزمون، امنیت کنکور سراسری 1401 در تمامی حوزه ها و گروه ها با توجه به کنترل چند مرحله ای به طور قطع تایید شده است. . و پیش‌بینی‌های امنیتی و اشراف کامل نهادهای نظارتی، حق هیچ نامزدی تضییع نشد.

بیشتر بخوانید  قیمت عجیب سفره یکبار مصرف
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *