مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک کودک شش ساله در هاس کشته شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه تیراندازی به دلیل اختلافات مالی جان یک کودک 6 ساله خاشی را گرفت، گفت: چهار متهم این حادثه با پلیس به موقع شناسایی و دستگیر شدند. عمل.

سرهنگ حبیب رازدار روز چهارشنبه گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارش یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان هش، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در جریان تحقیقات مشخص شد که افراد از شوکر شروع به تیراندازی به سمت اعضای خانواده کردند و پس از کشتن دختر شش ساله و زخمی شدن پدر، اقدام به تیراندازی کردند. خانواده ها به سرعت از صحنه گریختند.

فرمانده انتظامی هاش تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پس از تحقیقات مقدماتی پلیس و اظهارات اعضای خانواده و شاهدان در محل مشخص شد متهم به منظور تسویه حساب شخصی و اختلافات مالی قبلی اقدام به تیراندازی کرده است. .

وی خاطرنشان کرد: در اولین لحظات و با سرعت عمل پلیسی در این رابطه چهار متهم شناسایی و دستگیر شدند و پرونده برای تحقیقات بیشتر و معرفی متهمان به مراجع قضایی ادامه دارد که جزئیات آن منتشر خواهد شد. بعد.

بیشتر بخوانید  اقدام خطرناک زن 93 ساله بر روی بال هواپیمای در حال حرکت / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *