مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شناخت ظرفیت‌ها موجب هم‌افزایی دولت و مردم می‌شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; صادق خیاطیان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ریاست جمهوری در مراسم هم افزایی حکومت داری ایران در سال 1401 با بیان اینکه گفتمان دولت مردمی است و استفاده از حلقه های میانی و نهادهای مردمی بسیار مهم است، اظهار داشت: : اولاً با شناخت و درک ظرفیت ها می توان در مسیر مردم حرکت کرد، دولت قدم برداشته است اما متاسفانه تاکنون ظرفیت ها به خوبی شناسایی نشده و مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه برای اولین بار در کشور به شناسایی ظرفیت ها کمک می کند، از سوی دیگر دستگاه های اجرایی و دستگاه های مختلف دولتی می توانند به نوعی نیاز خود را محاسبه کنند یا با نگاهی به این ظرفیت ها نیازهای بهتری را کشف کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ریاست جمهوری گفت: این نمایشگاه ارتباط برقرار می کند یعنی ارتباط خوبی بین حوزه های مورد نیاز که دستگاه های مختلف دولت هستند و حوزه عرضه ایجاد می شود. ، که گروه هایی از افراد با دستاوردهای مختلف هستند.

وی تصریح کرد: قطعا در دولت مردمی محدود به حوزه تئوری نیست. در واقع یکی از وظایف ویژه مرکز راهبردی نظارت بر گسترش اجتماعی گفتمان است به گونه ای که معنا در اقتصاد، بهداشت، آموزش و پرورش و… رایج شود.

خیاطیان در پایان با اشاره به دستاوردها و راهکارها خاطرنشان کرد: قطعاً در حوزه دستاوردها کار انجام شده و اکنون نیاز به ارتباط با دستگاه های مختلف دولتی است و کسانی که در حوزه نیاز کشور فعالیت می کنند می توانند این راهکارها را از این سیستم تولیدی تولید کنند. از محتوا سوء استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  اگر ایران به روسیه سلاح بدهد مجازات می شود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *