مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرکت های معروفی که کارمندانشان بسیار راضی هستند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شاید کار در شرکت های تمیز و شناخته شده مانند سیب از راه دور زیبا و جالب به نظر می رسد، اما بعد از مدتی که وارد این کار شده اند، همه فکر می کنند که طبیعی است و باید فقط روی انجام درست آن تمرکز کنند. پس از این مرحله، این وظیفه شرکت است که اطمینان حاصل کند که کارکنان از نیازهای خود راضی هستند.

ایناهاش 5 شرکت معروف در زمینه فناوری توجه داشته باشید که کارکنان آنها از نوع کار و پرداخت رضایت کامل دارند.

شرکت های معروفی که کارمندانشان بسیار راضی هستند!

1- توییتر: توییتر او در حفظ کارکنان راضی بسیار موفق بود و به همین دلیل در رتبه اول این لیست قرار دارد. شاید دلیل این امر کم بودن تعداد کارکنان این شرکت و درآمد بالای این شرکت نسبت به تعداد کارمندان باشد. توییتر تنها 700 کارمند در دفتر مرکزی این شرکت دارد سانفرانسیسکو آنها کار خود را مستقیماً در توییتر انجام می دهند. سرورهای توییتر همه آنها در یک ساختمان مجزا در کنار دفتر اصلی هستند.

24 سپتامبر

2- گوگل: دلیل این رتبه بندی همکاری نزدیک کارکنان گوگل است. یکی از مهندسین نرم افزار این شرکت در مورد نوع همکاری دوستانی که با هم کار می کنند می گوید: گوگل بیشتر شبیه یک کارگاه است، ما همیشه با هم مشورت می کنیم و نتیجه همیشه حاصل ترکیبی از ایده های مختلف است. درست است که کسانی که مدت ها با فرآیند گوگل آشنا بوده اند می دانند که عملا مدیریتی در گوگل وجود ندارد و این یک فکر رایج است که در تفکر مدیران القاء و مهم است.

بیشتر بخوانید  واکنش سردار کمالی به پیشنهاد افزایش سن سربازان

24 سپتامبر

3- فیسبوک: فیسبوک به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم و نحوه زندگی آنها دارد، اهمیت زیادی برای رفع نیازهای کارکنان خود قائل است، زیرا کارکنان این شرکت اغلب کسانی هستند که باید پاسخگوی نیازهای مردم عادی و دارای فرهنگ بالا باشند. برای این کارمندان بسیار مهم است.

24 سپتامبر

4- سیب: صادقانه بگویم، اپل از نظر خدمات رسانی به کارمندانش با سه عنوان دیگری که در بالا می بینید بسیار متفاوت است. درست است که متأسفانه یا متأسفانه کارکنان این شرکت به دلیل فشار کاری که در اپل حاکم است باید کار خود را بسیار جدی بگیرند وگرنه اخراج خواهند شد.

دلیل اصلی آن سختگیری استیو جابز در تمام مسائل و فرآیند طراحی و ساخت محصولات است. این محدودیت ها که از زمان جابز به طور مستقیم توسط مدیران پروژه و شخص جابز اعمال می شد، در نهایت منجر به این شد که محصولات این شرکت از هر نظر به خصوص از نظر نرم افزاری تقریبا بی نقص باشند. در کارخانه های این شرکت واقع در چین نیز همین وضعیت وجود دارد و این سخت گیری تا سال 2010 ادامه دارد تا اینکه شاهد خودکشی دو کارگر کارخانه اپل در چین در این کارخانه نبودیم.

24 سپتامبر

5- Adobe: ادوبی هرگز از تامین نیازهای مالی کارکنان خود غافل نشده است. خدماتی که این شرکت به کارکنان رسمی خود ارائه می دهد نیز منحصر به فرد است.

شرکت های معروفی که کارمندانشان بسیار راضی هستند!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *