شروع واکسیناسیون گروههای شغلی پرخطر و درخواست قرنطینه استانهای دارای وضعیت قرمز


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینامروز به همراه 270 هموطن که بر اثر تاج جان باختند ، خبر رسید که شیرین بهرامی ، پشتیبان و اپراتور جوان تلویزیون و رادیو دیروز (پنجشنبه ، 7 اوت) به دلیل بیماری عروق کرونر قلب درگذشت.

خبر دیگری نیز می گوید جسد زنده است مهرزمان فخارمان فرد ، هنرمند تجسمی که بر اثر تاج درگذشت زهرا (س) فردا شنبه 9 مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت ​​به خاک سپرده می شود.

بر اساس اخبار ، از مردم خواسته شد به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب و تأکید خانواده مفتخر بر رعایت اقدامات بهداشتی ، از سفر به بهشت ​​زهرا خودداری کنند.

واقعیت این است که تعداد مرگ و میر تاج نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است ، اما هنوز بسیار زیاد است. امروز آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت از مرگ 270 هموطن در شب گذشته به دلیل تاج نشان می دهد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: 270 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته بر اثر بیماری عروق کرونر جان خود را از دست داده اند و مجموع مرگ و میر ناشی از این بیماری در ایران به 90344 نفر رسیده است.

از دیروز تا امروز ، 29 آگوست 1400 ، و طبق معیارهای تشخیصی نهایی ، 24715 بیمار جدید مبتلا به کوید 19 در کشور شناسایی شده است که 2،856 نفر در بیمارستان بستری شده اند. همچنین در 24 ساعت گذشته ، 270 بیمار مبتلا به کووید 19 نفر جان خود را از دست داده و تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری به 90344 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید  نفس عمیق بکشید / جنگلها و مراتع در رقص باد و آتش می سوزند + فیلم

تعداد کل بیماران مبتلا به Covid 19 در کشور به 3 میلیون و 851 هزار و 162 نفر رسیده است و تاکنون 3 میلیون و 348 هزار و 363 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستان ها مرخص شده اند. 5384 بیمار مبتلا به Covid 19 در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار گرفتند. تاکنون 9 میلیون و 366 هزار و 290 نفر دوز اول واکسن کرونا و 2 میلیون و 652 هزار و 358 نفر دوز دوم دریافت کرده اند و تعداد کل واکسن های تزریقی در کشور به 12 میلیون و 184 هزار و 488 دوز رسیده است. کسانی که واکسن واجد شرایط هستند باید در سیستم salamat.gov.ir ثبت نام کنند و پس از دریافت پیام کوتاه برای قرار ملاقات با مراکز واکسیناسیون تماس بگیرند.

نکته این است که این درخواست از استان های مختلف شنیده می شود که قرنطینه شهرها و استانها را جدی گرفته و مجدداً آن را اجرا کنند. به عنوان مثال ، شکرالا سلمان زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ، در مورد نیاز یک هفته تعطیلات در قسمت جنوب غربی خوزستان (شهرستانهای آبادان ، هورامشهر و شادگان) برای کنترل بیماری کووید 19.

شروع واکسیناسیون گروههای شغلی پرخطر و درخواست قرنطینه استانهای دارای وضعیت قرمز

دکتر علیرضا صداقت ، رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد نیز گفت: به دلیل اوج تعداد بیماران در موج پنجم. ویروس کرونا در مشهد ، این کلان شهر را حداقل 10 روز قرنطینه کنید، آیا راه حل کوره تاج است.

اما واقعیت این است که در حال حاضر از نظر اقتصادی این کار امکان پذیر نیست.

توییت مهم جهانپور ، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت ، در مورد مرگ یک درمانگر طب سنتی کار کرونا همچنین نشان داده است که فقط از واکسن و علم جدید ساخته شده است و نمی توان با اتکا به طب سنتی با کرونا مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید  تیراندازی بی هدف در پایه لحظات خاص

امروزه اخبار زیادی در مورد واکسیناسیون تاج وجود دارد. رئیس شبکه ایران در زمینه بیماری های ویروسی گفت: بر اساس آخرین بیانیه سازمان بهداشت جهانی که چند روز پیش منتشر شد ، واکسن کرونا در برابر همه گونه های در حال گردش ویروس در جهان ، به ویژه دلتا (هندی) مثر است.

دکتر سید محمد جزایری ، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دلتا را رایج ترین سویه در اکثر کشورها در روز جمعه توصیف کرد و افزود: “گونه دلتا در سراسر جهان ، از جمله ایران گسترش یافته و نگرانی هایی را ایجاد کرده است. فشار علیه واکسن است “در حال از بین رفتن است. سازمان بهداشت جهانی می گوید واکسن نیز در برابر این گونه م effectiveثر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد پس از دریافت واکسن تاج بیمار می شوند یا خیر؟ وی گفت: این امکان وجود دارد و افراد می توانند با واکسیناسیون به این بیماری مبتلا شوند.

جزایری گفت: “این در فضای مجازی شایعه نیست و مردم باید هنگام دریافت واکسن تاج مراقب باشند ، اما این مسئله نباید آنها را نگران کند.”

معاون فنی گمرک ایران در خبری مهم دیگر گفت: دومین محموله واکسن آسترازنکا ، اهدا شده توسط ژاپن وی ساعت 4 صبح امروز (29 آگوست 1400) وارد ایران شد.

شروع واکسیناسیون گروههای شغلی پرخطر و درخواست قرنطینه استانهای دارای وضعیت قرمز

همچنین امروز رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو از شروع واکسیناسیون برخی از گروه های شغلی پرخطر و همچنین بیماران مبتلا به دیابت در کشور ، او علیه تاج گزارش می دهد و در عین حال جزئیات را توضیح می دهد.

بیشتر بخوانید  بازی چمن مصنوعی در لیگ برتر ممنوع شد

دکتر کیانوش جهانپور گفت: خوشبختانه به مناسبت عید قربان و در آستانه روز خبرنگار ، با توجه به عرضه مناسب واکسن تاج در روزها و هفته های اخیر و البته حد نصاب قابل قبول برای واکسیناسیون های بالا ، خطر گروه های سنی ، گروه های شغلی پرخطر ، یعنی ، و غیره

در اخبار دیگر ، این توسط رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شد با توجه به شرایط کرون در کشور ، مدت زمان آموزش سربازان هنوز یک ماه است ای

۴٧۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید