مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازی چمن مصنوعی در لیگ برتر ممنوع شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


“روز چهارشنبه هفته گذشته نامه ای به مدیریت باشگاه نساجی و شورای فوتبال مازندران ارسال کردیم مبنی بر اینکه چمن مصنوعی مورد تایید سازمان لیگ نیست و باید اقدامی برای تعویض چمن و چرخاندن آن انجام شود. به چمن طبیعی. “مرد مسئول مسابقات گفت. باشید.

سهیل مهدی با تاکید بر اینکه اولویت سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات در لیگ برتر چمن طبیعی است ، ادامه می دهد: تا کنون برای حمایت از میزبان با باشگاه نساجی همکاری کرده ایم. این کمک قرار بود برای جایگزینی چمن مصنوعی استفاده شود ، اما ما نمی بینیم که چه چیزی انتظار می رفت انجام شود.

مهدی گفت: “ما نمی توانیم تفاوت بین باشگاه ها را از نظر استانداردهای خانگی تشخیص دهیم.” به همه تیم های لیگ برتر گفته می شود که برای فصل آینده چمن طبیعی خواهند داشت و منسوجات نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بازی چمن مصنوعی در لیگ بعدی ممنوع شد!

چمن مصنوعی به جای چمن مصنوعی

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل “ورزش و جوانان” در مازندران از نهایی شدن تعویض چمن مصنوعی در ورزشگاه وطنی قبل از شروع لیگ بیست و یکم خبر داد و گفت: برای ارائه این وام نیز مکاتبه کردیم. مبلغ درخواست شده برای اجرای این پروژه شامل زیرساخت ، خرید و نصب چمن جدید 60 میلیارد ریال است که قبل از شروع فصل بعدی مسابقات در لیگ برتر از چمن ورزشگاه ملی توزیع می شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل “ورزش و جوانان” در مازندران می گوید چرا چمن مصنوعی انتخاب شده و هیچ چمن طبیعی در ورزشگاه ملی ساخته نشده است: نمی توانیم بگوییم که امکان معرفی چمن طبیعی و وجود در ورزشگاه ملی نگهداری می شود ، اما نگهداری چمن طبیعی در مازندران به دلیل علف قارچی بسیار دشوار است و سالانه اعتبارات قابل توجهی برای نگهداری چمن طبیعی باید اختصاص داده شود. به همین دلیل ، تصمیم به معرفی چمن مصنوعی با کیفیت بالا ، تأیید شده توسط فیفا و یوفا گرفته شد.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف در اولین روز پاییز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *