شروع ثبت نام در هنرستان روستا در کهگیلویه و بویراحمد


شروع ثبت نام در هنرستان روستا در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا / کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در یاسوج در دو زمینه گیاهان دارویی و ماهیگیری خبر داد.

کاووس کشاورز با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: تنها هنرستان کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در سال تحصیلی 97-96 با کمک اداره آموزش و پرورش استان در دو زمینه گیاهان دارویی و ماهیگیری تأسیس شد. .
وی با بیان اینکه این هنرستان بصورت شبانه روزی توسط کادری مجرب و توانمند اداره می شود ، گفت: برای ادامه تحصیل دانش آموزان کلاس دهم در سال تحصیلی 1401-1400 ، هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج از دانش آموزان پذیرایی کرد.
رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلو و بویراحمد به دستاوردهای این هنرستان در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: کسب رتبه اول در جذب دانشجو در بین هنرستان های کشور ، اعزام بیش از 17 فارغ التحصیل دستاوردهای حرفه ای کشور و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی کشور بخشی از این موفقیت ها است.
کشاورز گفت: 12 دانش آموز از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در یاسوج سال تحصیلی گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند و 4 دانش آموز از آن هنرستان در جشنواره رضوی رتبه های هنرستان های کشور را کسب کردند.
وی گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی روز شنبه تا چهارشنبه از ثبت نام دانش آموزان کلاس دهم در دو منطقه پرورش گیاهان دارویی و صید از تمام مناطق استان کهگیلو و بویراحمد استقبال کرد.
سید ولی موسوی ارتقا quality سطح کیفیت و مهارت های آموزشی را از جمله برنامه های این هنرستان عنوان کرد و گفت: “ما سعی می کنیم از کادر آموزشی ، معلمان باتجربه و خوابگاه ها برای تحصیل دانشجویان خوب این کشور در مناطق کشاورزی به همراه ایجاد استفاده کنیم. آموزش با کیفیت
به گزارش ایسنا ، وی افزود: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در یاسوج در میدان جهاد ابتدای بلوار کشاورز واقع شده است که با همکاری خوب مسئولان کشاورزی استان و زیرساخت های آموزشی برای آموزش تخصصی دانش آموزان در دو گیاه و ماهیگیری
انتهای پیام

بیشتر بخوانید  8 آگوست و آخرین اخبار مربوط به تاجگذاری در استانها

دیدگاهتان را بنویسید