مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرایط اخذ وام ازدواج 30 میلیونی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شرایط و مراحل اخذ وام ازدواج 30 میلیون تومانی چیست؟

سکینه سیف یمالی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این یک تسهیلات است نکاح قرضه الحسنه برای هر جفت نامزد 30 میلیون تومان با مهلت بازپرداخت 5 ساله و با به دست آوردن معتبر و ضامن برات ممکن است وی افزود: بر اساس تبصره 16 لایحه بودجه سال 98 بانک مرکزی می تواند یارانه پرداختی به افراد را به صورت تضمینی بپذیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین بر اساس تبصره فوق، بانک مرکزی موظف است در راستای حمایت از ازدواج، به متقاضیانی که تاریخ ازدواج آنها بعد از 1 فروردین است، از محل پس انداز جاری و سیستم بانکی قرض الحسنه، تسهیلات وام ازدواج اعطا کند. سال 96 است و تاکنون از قرض الحسنه وام دریافت نکرده اند، 30 میلیون تومان با اولویت پرداخت کنند.

به گفته رئیس دفتر برنامه ریزی اجتماعی و توسعه جوانان تا پایان دی ماه امسال 883 هزار و 47 نفر وام ازدواج دریافت کرده اند که تعداد کل متقاضیان این وام یک میلیون و 264 هزار و 70 نفر بوده است. همچنین 86 درصد از متقاضیان در مدت مذکور موفق به دریافت وام شدند. همچنین در حال حاضر بیش از 25 بانک و موسسه در زمینه بازپرداخت وام فعالیت می کنند.

سیف جمالی تعداد ثبت نام شد وام ازدواج وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه امسال 143 هزار و 423 نفر در نوبت دریافت این وام بودند، افزود: بر اساس استعلامی که از بانک مرکزی دریافت کردیم، اکثر مردم همچنان در نوبت دریافت وام هستند که دلیل آن مشکلات پیش آمده است. معرفی وام». ضامن و چرخه اداری». با این حال، می توان ادعا کرد که پرداخت وام به روز شده است. یعنی متقاضیان ظرف مدت یک ماه در سامانه ثبت نام می کنند و در صورتی که برای دریافت ضامن و مدارک مشکلی نداشته باشند، وام در مدت تعیین شده بازپرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  اس ام اس باران

اگر این مقاله را مفید می دانید، با لایک و اشتراک گذاری آن از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقالات خود را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *