مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شبکه اصلی قاچاق مواد مخدر تهران دستگیر شد / جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، فرمانده نیروی انتظامی نطنز با بیان اینکه شبکه اصلی حمل و نقل مواد مخدر استان تهران در نطنز دستگیر شد، گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ مهدی کریمی در نطنز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نطنز در عملیاتی ضربتی دو قاچاقچی بزرگ کشور و شبکه اصلی حمل تریاک به استان تهران را دستگیر کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی خود، ظرف چند ساعت به محض ورود دو قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب که با یکی از اتوبوس های مسافربری به سمت تهران در حرکت بودند، به محض ورود به حراست نطنز مطلع شدند. مناطق و دستور دستگیری آنها را صادر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: این قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را تزریق می کردند اما در درگیری با ماموران پلیس مواد مخدر نطنز چاره ای جز تسلیم نداشتند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان فاجعه با آتش زدن منازل در اولویت کاری پلیس نطنز است و جان ماموران پلیس از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. برخورد با سوداگران مرگ.” “

کریمی همچنین تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با خشونت، ماموران پلیس راهور با همکاری ماموران انتظامی شهرستان با رصد اطلاعاتی، یکی از عاملان این جنایت که با حفظ سلاح سرد اقدام به ایمن سازی شهروندان می کرد، به طرز وحشتناکی در معرض خطر قرار گرفت. در عملیات ضربتی با هماهنگی ضابط قضایی تحویل مقامات قضایی شد.

بیشتر بخوانید  تمرین ویژه دو بازیکن مصدوم پرسپولیس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *