مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شایعه شده که این دو سلبریتی با هم رابطه دارند؟! اختلاف سنی من خیلی زیاده!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به تازگی عکس هایی که سحر قریشی و امیر مقاره با لباس هایشان در اینستاگرام خود منتشر می کنند رابطه آنها را نشان می دهد. عده ای می گویند سحر قریشی سعادت دنیا ایران است و با همه سرشناس ها رابطه دارد مثل دنیا که با همه خواننده ها و سلبریتی های اینستاگرام رابطه داشت!


 رابطه سحر قریشی با امیر مگر!

سحر قریشی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید سحر قریشی متولد دهه 60 است. شایعه ازدواج پوریا پورسرخ با سحر قریشی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.


رابطه سحر قریشی با امیر مگر

شاید از خود بپرسید که دوست دختر امیر ماگارا کیست؟ با کمی دقت می توانید چیزهای جدید و عجیبی را در بین افراد مشهور و هنرمندان پیدا کنید. امیر مقاره اخیرا با بازی در سریال های خانگی محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا کرده است و همه دوست دارند از زندگی شخصی او بیشتر بدانند.

به تازگی عکس های مشترک امیر مقاره و سحر قریشی با 8 سال اختلاف سنی در اینترنت منتشر شده است که از چشم تیزبین برخی از مخاطبان دور نمانده است. در این عکس ها امیر ماگارا و سحر قریشی لباس های همسان از برندهای خاص خریده اند که نمی تواند تصادفی باشد.

این ژست عجیب چندی پیش توسط نوید محمدزاده بازیگر معروف و فرشته حسینی دیده شد و پس از مدتی خبر ازدواج آنها در فضای مجازی منتشر شد و این اتفاق دور از ذهن نبود. این می تواند خبر خوبی برای ازدواج یا دوستی آنها باشد.

عکس های عجیب این دو سلبریتی را در ادامه مشاهده می کنید؛ کلاه و عینک شبیه آنهاست، چندین بار!

بیشتر بخوانید  بیوگرافی کریم عبدالجبار - یکی از بزرگ ترین بسکتبالیست های تاریخ


رابطه سحر قریشی با امیر مگر


رابطه سحر قریشی با امیر مگر

امیر ماگارا در ۱۲ دی ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. او از دوران نوجوانی به شعر مشغول بوده و از سال 1392 به صورت حرفه ای و مستقل شروع به کار کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *