مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شایستگی خاصی برای اشتغال و ازدواج جوانان در نظر گرفته شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ارائه کمک های زناشویی برای دهه 60 خبر داد.

به گزارش سلام نو، ایسنا، انسیه خزعلی 22 مرداد در نشست هم اندیشی اقشار مختلف استان همدان اظهار کرد: در جنگ نرم اما سخت قرار داریم. ظاهرش نرم است اما در باطن می تواند جامعه را خالی کند و هویت فردی، جمعی و خانوادگی را تهدید کند.

خزعلی تصریح کرد: در جنگ سرد مردان پیشگام و زنان حامی بودند، اما اکنون زنان و خانواده حرف اول را می زنند.

وی با اشاره به تلاش دوجانبه دولت در حوزه بانوان تصریح کرد: در رابطه با ورزش بانوان اقدامات خوبی انجام شده و یکی از دستاوردهای این سفر تامین اعتبار 40 میلیارد تومانی مجموعه ورزشی بانوان است.

آموزش مهارت های لازم برای ازدواج

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه برنامه هایی برای فراگیری مهارت های اولیه ازدواج در سال های اول ازدواج داریم، گفت: در صورت وجود طرح های دیگری باید تکمیل و به ما ارائه شود تا بتوانیم آن را در سطح ملی اجرا کنیم. مرحله.

خزعلی ادامه داد: در این سفر اعتباراتی برای تحصیل، اشتغال، تکمیل ساختمان و خوابگاه آموزش و پرورش بانوان، مرکز ترک اعتیاد بانوان و خانه امن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز درمان ناباروری یکی از دغدغه های استان است زیرا خیانت در این استان بالاتر از میانگین کشوری است و باید به صورت ویژه پایش شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد:
مزایای ویژه ای برای ازدواج در دهه شصت در نظر گرفته شد. سال گذشته این طرح برای روستاییان اجرا شد، زیرا تجرد در روستاها مضاعف بود و باید از آسیب ها کاسته شود و امسال این طرح در شهرها نیز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید  یارانه فروردین ماه چه تغییراتی دارد؟ + زمان واریز و مبلغ

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *