مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شایستگی خاصی برای اشتغال و ازدواج جوانان در نظر گرفته شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ارائه کمک های زناشویی برای دهه 60 خبر داد.

به گزارش سلام نو، ایسنا، انسیه خزعلی 22 مرداد در نشست هم اندیشی اقشار مختلف استان همدان اظهار کرد: در جنگ نرم اما سخت قرار داریم. ظاهرش نرم است اما در باطن می تواند جامعه را خالی کند و هویت فردی، جمعی و خانوادگی را تهدید کند.

خزعلی تصریح کرد: در جنگ سرد مردان پیشگام و زنان حامی بودند، اما اکنون زنان و خانواده حرف اول را می زنند.

وی با اشاره به تلاش دوجانبه دولت در حوزه بانوان تصریح کرد: در رابطه با ورزش بانوان اقدامات خوبی انجام شده و یکی از دستاوردهای این سفر تامین اعتبار 40 میلیارد تومانی مجموعه ورزشی بانوان است.

آموزش مهارت های لازم برای ازدواج

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه برنامه هایی برای فراگیری مهارت های اولیه ازدواج در سال های اول ازدواج داریم، گفت: در صورت وجود طرح های دیگری باید تکمیل و به ما ارائه شود تا بتوانیم آن را در سطح ملی اجرا کنیم. مرحله.

خزعلی ادامه داد: در این سفر اعتباراتی برای تحصیل، اشتغال، تکمیل ساختمان و خوابگاه آموزش و پرورش بانوان، مرکز ترک اعتیاد بانوان و خانه امن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز درمان ناباروری یکی از دغدغه های استان است زیرا خیانت در این استان بالاتر از میانگین کشوری است و باید به صورت ویژه پایش شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد:
مزایای ویژه ای برای ازدواج در دهه شصت در نظر گرفته شد. سال گذشته این طرح برای روستاییان اجرا شد، زیرا تجرد در روستاها مضاعف بود و باید از آسیب ها کاسته شود و امسال این طرح در شهرها نیز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید  چشم‌های عقابیت رو به این تصویر بدوز و توی ۸ ثانیه، ۵ اختلاف رو کشف کن

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *