مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سیل در تهران | اتفاق وحشتناک در امام زاده داوود تهران

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه تا این لحظه (لحظه درج خبر) بر اثر سیل در منطقه امامزاده داوود 8 مصدوم و 2 کشته برجای گذاشت، گفت: جستجو برای یافتن گمشدگان احتمالی همچنان ادامه دارد.”

فاتی تصریح کرد: تمامی عوامل هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل بودند و چندین تیم امدادی از جمله تیم های واکنش سریع و تیم های امداد و نجات در شهرهای تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد به دلیل شدت سیل مشغول بودند. هموطنان

همچنین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: 24 تیم عملیاتی و 73 نیروی واکنش سریع و یک فروند بالگرد، 4 آمبولانس و 13 خودروی امدادی هلال احمر و بیش از 500 نفر به منطقه اعزام شدند. محیط امن.

وی افزود: عملیات جستجو و نجات در محورهای شمالی و جنوبی و حاشیه رودخانه ها ادامه دارد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه در قسمت های بالای جاده امامزاده داوود (ع)، روستاهای اطراف و محدوده درون امامزاده رخ داد، گفت: پنج تیم امداد و نجات آتش نشانی. تهران در حال حاضر در محل حضور دارند و در حال انجام عملیات جستجو و نجات هستند. بر اساس گزارش های اولیه، سیل باعث ورود گل و لای زیادی به برخی نقاط از جمله منطقه امامزاده داوود (ع) شده است.

بیشتر بخوانید  کشور از فردا بارانی می شود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *