مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سکه 350 هزار تومان گران شد/ هر گرم طلای 18 عیار چقدر قیمت دارد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، روند صعودی در بازارهای مالی از جمله طلا و سکه امروز هم ادامه داشت. قیمت دلار در کانال 30 هزار تومان افزایش یافت و معاملات غیرقانونی فردا به کانال بالاتری رفت.

همچنین یک میلیون و 300 هزار تومان طلا وارد کانال شد. سکه امامی نیز حدود 300 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

کارشناسان و فعالان بازار این روزها سیگنال های برجام را ناامیدکننده می دانند و پیامی صعودی به بازارها ارسال می کنند.

قیمت طلا و سکه در بازار

طلا و سکه امروز نوساناتی در بازارهای مختلف وجود داشت. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت طلا وی در زمان انتشار این خبر از این افزایش خبر داد. هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 322 هزار و 770 تومان معامله می شود. این رقم نسبت به بعدازظهر امروز حدود سه هزار تومان و نسبت به روز گذشته حدود 29 هزار تومان افزایش داشته است. طلا دیروز بین یک میلیون و 200 تا 300 هزار تومان در نوسان بود.

ولی قیمت سکه طرح جدید هم اکنون در حال افزایش است و به قیمت 14 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است. این نرخ نسبت به بعدازظهر امروز 200 هزار تومان و نسبت به روز گذشته 378 هزار تومان افزایش داشت. سکه دیروز روند صعودی داشت و وارد کانال 14 میلیون تومان شد.

قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون در حال افزایش است و به 13.5 میلیون تومان رسیده است. این رقم نسبت به روز گذشته حدود 273 هزار تومان افزایش داشته است. سکه بهار آزادی دیروز روند صعودی این منبع را داشت.

افزایش قیمت طلا و سکه

شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز نیز از افزایش قیمت هر گرم طلا به یک میلیون و 325 هزار و 900 تومان در زمان انتشار خبر داد. حدود شش هزار تومان نسبت به بعدازظهر امروز و 27 هزار تومان بیشتر از روز کاری قبل. طلا نیز دیروز روند صعودی داشت.

این منبع همچنین از افزایش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) در زمان نگارش این مطلب به حدود 14 میلیون و 476 هزار تومان خبر داد. این رقم نسبت به بعدازظهر امروز 151 هزار تومان و نسبت به روز گذشته 354 هزار تومان افزایش داشت. و سکه امامی دیروز افزایش قیمت داشت.

بیشتر بخوانید  هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری مالی با نام" جمع آوری کمک های نقدی به زلزله زدگان هرمزگان " -

به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در زمان نگارش این مطلب صعودی است و با قیمت 13 میلیون و 616 هزار تومان معامله می شود. این رقم نسبت به بعدازظهر امروز ۱۴۷ هزار تومان و نسبت به روز گذشته ۲۴۷ هزار تومان افزایش داشت. روز گذشته روند قیمت سکه بهار آزادی در این مبدا کاهشی بود.

اما نرخ یا در زمان نگارش این مقاله، طبق گزارش های برخی سایت ها، قیمت به 1729.56 دلار افزایش یافته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

علی صادقین کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت نیوز می گوید: بر اساس اخبار برجام پیش بینی می شود سکه در این روند افزایش یابد و حتی حباب سکه نیز افزایش یابد.

وی افزود: اما با افزایش شدید نرخ سود در آمریکا و عدم افزایش اونس، انتظار نمی رود قیمت سکه امامی به بیش از 14 میلیون تومان و 200 یا 300 برسد.

اختاز نیوز نوشت: در روزهای اخیر اخبار مهم سیاسی بازار ارز تهران را پوشش داده و در نتیجه قیمت سکه روندی صعودی داشته است.

این خبر باعث تشدید شک و تردید در مورد احیای برجام شده است و برخی از معامله گران معتقدند سیگنال های ضد برجام از مهره های شطرنج مذاکرات هسته ای یکی از دلایل آن است.

از سوی دیگر، برداشت از بیانیه سه کشور اروپایی باعث شده تا برخی از معامله گران در موقعیت خرید قرار گیرند.

سیگنال هایی که بر قیمت طلا و سکه تاثیر می گذارد

آخرین نوسانات دلار

به گزارش تجارت نیوز، در گذشته بازارهای مالی از جمله دلار، طلا و سکهتحت تاثیر مذاکرات وین و اخبار سیاسی قرار گرفتند

این روزها نیز سیگنال هایی از مذاکرات هسته ای تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نیز شوک هایی را در بازارها ایجاد کرده است. این سیگنال ها باعث افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر شده است.

به گزارش برخی کانال های تلگرامی، دلار در بازار آزاد روز خود را با روند صعودی آغاز کرد و به نوسانات خود ادامه داد. دیروز آخرین دلار 30 هزار و 600 تومان بود. معاملات امروز با قیمت 30 هزار و 840 تومان آغاز شد. سپس دلار به 30720 کاهش یافت. آخرین معاملات نقدی دلار نیز با قیمتی در حدود 30 هزار و 850 تومان انجام شد. روند رشد قیمت ها نسبت به معاملات غیرقانونی فردا ادامه دارد و این معاملات وارد کانال بالاتری شده است.

بیشتر بخوانید  واژگونی مرگبار پژو پارس صفر بدون باز کردن ایربگ! / فیلم سینما

ارزش پول آمریکا در روزهای اخیر افزایش یافته است. دیروز طبق اعلام برخی کانال های تلگرامی، کف و سقف قیمت دلار به 30 هزار و 580 و 30 هزار و 900 تومان رسید. برخی معتقدند این منابع قیمت دلار را بالاتر از قیمت بازار اعلام می کنند.

آخرین اخبار برجام

علاوه بر اظهارات انتقادی سه کشور اروپایی در خصوص مواضع هسته ای ایران، اسرائیل نیز در روزهای اخیر اقدامات خود را علیه توافق احتمالی تشدید کرده است.

در چند روز گذشته فرانسه، آلمان و انگلیس بیانیه مشترکی منتشر کردند که در آن مدعی شدند ایران از فرصت حساس دیپلماتیک خود استفاده نکرده است. پس از آن، یک مقام ارشد اسرائیلی به خبرنگاران گفت که اسرائیل به این نتیجه رسیده است که ایران و قدرت های جهانی قبل از انتخابات میان دوره ای آمریکا در نوامبر سال جاری به توافق هسته ای (برجام) بازنخواهند گشت.

این مقام ناشناس گفت: اگر آمریکا تسلیم خواسته‌های ایران نشود و ایران تسلیم خواسته‌های آمریکا نشود و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحقیقات خود را متوقف نکند، هیچ بازگشتی برای توافق وجود ندارد. “

آغاز نشست فصلی شورای حکام آژانس انرژی اتمی

نشست سه ماهه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با حضور نمایندگان 35 کشور عضو این شورا از جمله محسن نظیری عسل سفیر جدید ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین آغاز شد.

در این دوره موضوع ایران و برجام نیز در دستور کار قرار دارد و بر اساس برنامه اعلام شده، راستی‌آزمایی و بازرسی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و اجرای توافق پادمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پرداخت هزینه نشست شورای حکام درباره ایران

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات هسته ای در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست سپتامبر هیئت مدیره آژانس از روز دوشنبه آغاز می شود.

وی افزود: موضوعات کلیدی مورد بحث شامل انتقال مواد هسته ای در قالب توافقنامه آکواس، ایمنی هسته ای، امنیت و پادمان در اوکراین و همچنین بازرسی و پادمان در ایران (تسنیم) است.

بیشتر بخوانید  آمار تاج در 1 مارس 1400 منتشر شد. / تاج بی امان پرواز می کند. 242 فوت و 16967 عفونت

کنعانی: اروپا باید تلاش کند راه را برای توافق هموار کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات اخیر ترویکای اروپایی گفت: این اقدام اروپایی ها اقدامی اشتباه و بی تدبیری است که در زمان نادرست رخ داده است. همانطور که قبلاً تأکید کردیم، علت یک اشتباه محاسباتی در طرف اروپایی است.

ناصر کنعانی افزود: توصیه ما به شرکای مذاکره کننده اروپایی برای رفع تحریم ها این است که مسیر سازنده ای را طی کنند، اشتباهات گذشته را جبران کنند و تلاش کنند مسیر را برای توافق هموار کنند.

تمایل ایران برای همکاری با آژانس

وی ادامه داد: ایران تمایل خود را برای ادامه همکاری سازنده با آژانس ابراز کرده است. ایران آماده همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای حذف تصاویر نادرست و نادرست مرتبط با فعالیت های هسته ای ایران است. اما تاکید داریم که همکاری با نمایندگی هم قانونی و هم از نظر تعیین تکلیف است. ایران همانطور که وظایفی دارد حقوقی هم دارد. این دو با هم معنا پیدا می کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر تعویق مذاکرات لغو تحریم ها و توافقات مربوط به آن به بعد از انتخابات میاندوره ای اظهار داشت: اظهارنظرهایی در این خصوص مطرح شده است. کنگره آمریکا در صورت وجود پیشنهاد یا درخواست از طرف دیگری در این زمینه به ایران اطلاع داده و گفته است: تاکنون چنین درخواستی به ما نرسیده است (ایسنا).

مشاور تیم مذاکره کننده: تیم بایدن در حال توقف است

جماران نوشت، محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اگر آمریکا و اروپا زمان را در مذاکرات وین تلف نمی کردند، می توانست مدت ها پیش به توافق رسیده باشد.

متن فعلی برای مدت طولانی در دسترس بوده است. اکنون تیم بایدن در حال عقب نشینی است زیرا می ترسند ترامپ آنها را ضعیف خطاب کند.

ایران یک متن توافق بدون مشکل و یک مسیر روشن می خواهد.

سیگنال های سیاسی و شاخص های کلان اقتصادی در مقیاس داخلی و بین المللی دلار، طلا و سکه آنها کارآمد هستند

<п>اعلامیه سکه 350 هزار تومان گران شد/ گرمی طلای 18 عیار چقدر است؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *