مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سورپرایز ترلان پروانه برای روز زن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نقاشی پروانه ترلانی به نظر می رسد با اسید پاشیده شده است که توجه کاربر را به خود جلب کرد. پروانه ترلانی 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد. پروانه ترلانی او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است. پروانه ترلانی او از کودکی وارد این حرفه شد. پروانه ترلانی او فارغ التحصیل گرافیک است، یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار است که به بازیگری علاقه زیادی داشت و پدرش مهندس است.

پروانه ترلانی

پاریس در این فیلم شخصیت دختر زیبایی است که به تبلیغ برندهای لوازم آرایشی می پردازد. اما زیبایی پاریس بر اثر پاشیدن اسید از بین می رود و روز به روز دچار این وضعیت می شود. افشاری و شقایق فراهانی نیز حضور دارند. تلان پروانه با وجود جوانی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. چندی پیش سریال سیاوش با نقش اول ترلان پروانه از شبکه سینمای خانگی پخش شد. برخی از منتقدان سینما و سریال در ایران، بازی ترلان پروانه در این سریال را تکراری و غیرقابل قبول توصیف کرده اند.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز است، از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از سنین پایین وارد این حرفه شد، علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است، برای پیشرفت بسیار تلاش کردم. حرفه بازیگری من و یادگیری انواع هنرها و صنایع دستی. بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، اسب سواری و … را یاد گرفتم. برای آمادگی بهتر برای حرفه ام این زمانی است که مدرسه من همیشه در محل کار با من بوده است.

پروانه گیاهخوار ترلان

من در وعده های غذایی خود سبزیجات زیادی می خورم و کلم بروکلی یکی از سبزیجات مورد علاقه من است. مخصوصاً وقتی مامان این کلم را می پزد و سس خودش را روی آن می ریزد

بیشتر بخوانید  المپیک 2020 توکیو حدادی ؛ موثرترین بازیکن ایران مقابل فرانسه - والیبال نیوز بسکتبال | هندبال - اخبار ورزشی تسنیم

آشپزی را دوست دارم و اگر وقت داشته باشم آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را به تماشای فیلم و کتاب خواندن می گذرانم، بنابراین زمان کمتری برای آشپزی دارم، اما اگر وقت پختن داشته باشم، بیشتر ماکارونی می پزم زیرا به آشپزی مسلط هستم و آن را بسیار دوست دارم.

پروانه ترلانی

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش ما بسکتبال است، من عاشق دوچرخه سواری هستم و اگر فرصتی پیدا کنم و بتوانم دوچرخه سواری کنم، از آن لذت زیادی خواهم برد. اسب سواری هم یکی از ورزش های مورد علاقه من است کلاس های باله را در آب تمام کردم و این ورزش مفرح و زیبا را خیلی دوست دارم اما به دلیل نگرانی نتوانستم آن را ادامه دهم.

شایعه عروسی و همسر ترلان پروانه ؟!

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم ترلان پروانه اعلام شد. ماجرا با کامنت های ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر شروع شد و جرقه ای در سر مردم زد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره آتش، شدت گرفت. سعید عزت اللهی درباره این خبر مصاحبه کرد و علی در پاسخ ترلان پروانه به پست کوتاهی اکتفا کرد که بخشی از شعر بود.

پروانه ترلانی

سعید عزت اللهی در واکنش به رابطه خود با ترلان پروانه گفت: با او کاری ندارم. ما بیش از یک ماه است که با هم رابطه داریم، اما این ایده آل من نبود، هرگز برایم مهم نبود.

عزت اللهی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند سعید استاد عاشق شدن است، گفت: دست به کسی نمی زنم. اما من دوست ندارم با احساسات کسی بازی کنم افرادی که این کار را انجام می دهند خود را بچه های باهوش می نامند.

بیشتر بخوانید  عجیب‌ترین اختراعات ادیسون که از آن بی خبرید!
ترلان پروانه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

هر کس در مورد ما با مردم زشت بگوید، ما از غم نمی خراشیم.

ازدواج ترلان پروانه و ارسلانی قاسمی

شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو بازیگر سال گذشته در همین روزها در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه در این خصوص اظهار داشت:

آن شایعه به این دلیل به وجود آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار می کردیم و به همکاری و بازی در مشاغل مختلف ادامه می دادیم و این خیلی دیده می شد که منجر به این شایعه شد.ارسلان قاسمی نیز گفت: من هستم. عاشق یکی دیگه هستم و من هنوز تو زندگیم هستم و دوست ندارم اسمم رو کنار ترلان پروانه بیکار ببینم.

پروانه ترلانی

جراحی زیبایی چشم ترلان پروانه شایعه است یا واقعیت؟!

ترلان پروانه در واکنش به شایعات پیرامون زیبایی چشمانش این استوری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

برای اولین بار بعد از 3 سال، زنی در فرودگاه به طور اتفاقی از چهره او خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد داد در یک تیزر شامپو نقش ترلان را بازی کند و مادرش با اشتیاق پذیرفت. پس از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

وارد سینما ترلان پروانه شوید

ترلان پروانه پس از بازی در سریال های خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 ویس برای تحقیر والدین و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384 در پنج فیلم دغدغه، بالابند، زن تقلید، مادر صدامو می شنوید و او را رها کردید. با دست و رسما وارد سینما شد.

بیشتر بخوانید  ۸ سال حاکمیت لیبرالی فقیر را فقیرتر و دارا را داراتر کرد

پروانه ترلانی

فیلم شناسی ترلان پروانه

فیلم های ترلان پروانه

گوزن سفید ۲ ۱۳۹۶

راه قدیم 1396

2 1395

فراری 1394

امسال سال 1393 است

شیفت شب 1393

در سپتامبر 2013 درگذشت

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو 1391

به خاطر پونه 1391

وداع در سال 1390

گوزن سفید 1390

بازیگر انسان محسن توکلی ۱۳۸۹

خروس بی مکان ۱۳۸۸

نصف من نصف تو 1385

پایتخت 1385

عشق 1385

چپ دست 1384

صدای مادرم را می شنوی

زن جعلی 1384

بالا بالا 1384

از سال 1384

پروانه ترلانی

سریال ترلان پروانه

چرخ فلک 1395

سرزمین کهن 1392

گذشتن از رنج 139

شاید این اتفاق در سال 2012 برای شما بیفتد

تمام راه تا سوراج در سال 1390

در تموم 1389

پادشاهی 1389

قاب های خالی ۱۳۸۵–۱۳۸۶

زیر جلیقه 1385

بدون مقدمه، بازیگر 1385

قاضی 1384

مسافری از گرونگول

شب شب 1383

101 روش برای تحقیر پدران و مادران

غیرت مبارک 1383

جایزه بزرگ 1383

پروانه ترلانی

فیلم تلویزیونی

در آخرین روزهای مارس 2014

آن شب 2007 قطار کنید

خاطرات فردا 138

تاثیر بر سریال آنلاین 1391

مستند ابوریحان در سال 1393

شبکه نمایش خانگی

1391

باغ آلو ۱۳۸۳

تئاتر ادیب ۱۳۸

پروانه ترلانی

جوایز ترلان پروانه

همایش برگزیده نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای بازی در فیلم گوزن سفید برنده ۱۳۹.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *