مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سود چه کسانی دو برابر می شود؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سهام عدالت در سال جاری نسبت به سال ۱۳۹۷ دو برابر شده است، اعلام کرد: قانون می گوید افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باید حتما دارایی دارند.. اما حدود سه و نیم میلیون از آنها سهمی در سرمایه ندارند.

«حسین قربان زاده» در این برنامه درباره شاخص ترین عملکرد این سازمان در سال گذشته افزود: مهمترین اتفاق رویداد بین المللی بود که در اجلاس برگزار شد. فرصتی ایجاد شد تا یک بار برای همیشه شرکت هایی که در 20 سال گذشته در 9 غرفه واگذار شده اند، حضور یابند.

وی ادامه داد: جزئیات نحوه ارسال این اطلاعات به سختی به دست شهروندان می رسد اما سامانه پاسخگویی باز است تا تمامی اطلاعات در اختیار شهروندان این منطقه قرار گیرد و حدود 980 شرکت ارائه شده است.

قربان زاده درباره بازماندگان عدالت توضیح داد: قانون می گوید افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و تشکل های اجتماعی هستند باید سهمی از عدالت داشته باشند اما حدود سه و نیم میلیون از آنها سهمی از عدالت ندارند. این افراد نباید جایی بروند و ریالی پرداخت کنند. ما آمادگی داریم به این افراد سهمی از سرمایه اعطا کنیم که پس از ابلاغ موافقت دولت انجام خواهد شد.

عدم توزیع 6 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به اینکه از سال 1396 تاکنون حدود 6 هزار میلیارد تومان سود توزیع نشده از محل منابع اختصاصی اعلام شده است، ادامه داد: بخشی از این سود برای افراد متوفی است که سازمان بورس باید برای آنها اجرا کند. sistem.spor قسمتی که شبو ندارد قسمت مربوط به 13 شرکت غیر سهامی است.

بیشتر بخوانید  اقدام وحشتناک و دیوانه‌وار دوچرخه سوار روی لبه پل / فیلم

وی افزود: در قانون بودجه امسال 371 هزار میلیارد تومان در فروش سهام لحاظ شد. جدول بورس 186 هزار میلیارد تومان است که 92 هزار میلیارد آن سهام دولتی است. دولت در بورس سهام ندارد و در بخش غیر بورسی شرکت های زیان ده داریم. دولت باید برای افزایش دارایی ها به فکر این بخش باشد.

قربان زاده بیان کرد: شرکت های سهامی پارسال حدود 29 هزار و 500 میلیارد تومان سود کردند. قول میدم تا الان به دلیل عدم برگزاری مجامع برخی شرکت ها سود تقریبا دوبرابر و دو و نیم برابر سود داشته باشم. سود در سال 2019 پیش بینی می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره وضعیت حسابرسی استقلال و پرسپولیس گفت: باز شدن جعبه سیاه مغرب زمین بعد از سه دهه اتفاق افتاد. آنها به ما افشای قرارداد دادند و مبادله و مصالحه انجام شد. در سایت کدالا مجموع قراردادهای ارزی و واقعی بازیکنان منتشر شد، خطر اخراج اعلام شد و انضباط مالی غیرقابل استرداد آغاز شد.

وی یادآور شد: کمیسیون هزینه تمام موارد را به دقت بررسی کرد. برای ایجاد رقابت عادلانه به 7 شرکت سهامی نامه فرستادم تا قراردادهای خود را افشا کنند. این دو باشگاه ماهیانه حدود 4 میلیارد تومان سود دریافت می کنند.

<п>اعلامیه سود کی دوبرابر میشه؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *