مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سوئیت مهمان در مجتمع آپارتمانی چیست؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مجتمع های آپارتمانی به منظور جذابیت بیشتر برای مهمانان ، دارای امکانات رفاهی متنوعی از جمله استخر ، سالن های بدنسازی و باشگاه هستند. با رواج بیشتر این امکانات رفاهی ، توسعه دهندگانی که می خواهند از دیگران متمایز شوند امکانات منحصر به فردتری مانند سوئیت های مهمان را در مجتمع های خود گنجانده اند. آنچه باید بدانید این است که به طور پیوسته ویژگی های رفاهی در مجتمع های آپارتمانی در حال توسعه و کسب محبوبیت هستند.


سوئیت مهمان در مجتمع آپارتمانی چیست؟ سوئیت های مهمان محلی مجزا برای اقامت دوستان و اعضای نزدیک خانواده و در حالت کلی مهمانانی است که به منظور ملاقات و مهمانی می آیند ، فراهم می کند. مهمانان به یک واحد کاملاً مبله و با هرگونه امکانات رفاهی که ساکنان از آن استفاده می کنند ، دسترسی دارند. عموماً سوئیت های مهمان در مقایسه با آپارتمان های مجتمع کوچکتر هستند و معمولاً در خارج از ساختمان اصلی و محلی مجزا از محل سکونت میزبان، ولی در همان مجتمع، واقع شده اند.


در صورتیکه قصد سفر به تهران را دارید و خانه مجزا و یا دوست و آشنایی جهت اسکان و اقامت خود ندارید مجموعه تهران سوئیت میزبان شماست. این مجموعه سوئیت هایی با امکانات رفاهی کامل برای اسکان مهمانان عزیز خود در اختیار دارد که میتوانید با مراجعه به سایت این مجموعه جهت اجاره سوئیت در تهران در سفرهای کوتاه مدت خود از آنها استفاده نمایید، قابل ذکر است که این سوئیت ها به صورت مستقل در اختیار مهمانان قرار میگیرند و در قالب سوئیت های مهمان موجود در مجتمع های آپارتمانی نمی باشند. اجاره سوئیت بصورت کوتاه مدت نیاز به تجربه و مدیریت ویژه دارد و شما می توانید فرآیند اجاره سوئیت در تهران و سایر شهرها را به مجموعه “تهران سوئیت” بسپارید تنها کافیست واحد اقامتی خود را انتخاب نموده و تاریخ رزرو را مشخص نمایید تا تیم پشتیبانی از ابتدا تا انتهای اقامت همراه شما باشند.

بیشتر بخوانید  در پاییز به کدام شهرها سفر کنیم؟


در بعضی مواقع صاحبان سوئیت های مهمان آنها را اجاره می دهند. بسته به محل زندگی شما ، سوئیت های مهمان با قیمت های متفاوت اجاره داده می شوند و در افزایش درآمد مفید هستند. در واقع سوئیت های مهمان امکانات رفاهی هستند که به طور فزاینده ای در مجتمع های آپارتمانی رواج پیدا کرده اند زیرا به ساکنان اجازه می دهد تا مهمانان و سایر افراد غیر ساکن را بدون نیاز به اشتراک گذاری حریم خصوصی خود اسکان دهند. در اینجا به اصول یک سوئیت مهمان در یک مجتمع آپارتمانی میپردازیم.


آنچه از سوئیت مهمان مجتمع آپارتمانی انتظار می رود:


سوئیت های مجتمع آپارتمانی در اندازه های مختلف وجود دارد. بسته به وسعت مجتمع آپارتمانی ، یک سوئیت مهمان می تواند از 25 مترمربع تا 50 مترمربع متغیر باشد.


از سوئیت های مهمان استفاده های دیگری هم می شود، برای مثال خانواده های پرجمعیت می توانند این سوئیت ها را به فرزندان خود اختصاص دهند تا هر یک فضا و حریم شخصی خود را داشته باشند.


سوئیت های مهمان همچنین برای ساکنان مجتمع های آپارتمانی که دوستان یا خانواده خود را از خارج از شهر ملاقات می کنند بسیار مناسب است. به جای اینکه مهمانان خود را در یک اتاق هتل اقامت دهند که فاصله زیادی با خانه خود داشته باشد، میزبانان می توانند آنها را در سوئیت مهمان پذیرایی کنند و به راحتی نیازهای آنها را برآورده کنند زیرا در یک مجتمع و در کنار یکدیگر هستند.


همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم این سوئیت ها از طرف صاحب مجتمع قابل اجاره هستند، وقتی هزینه ها را مقایسه می کنید ، اقامت در سوئیت مهمان به جای اقامت در هتل ارزان تر است. علاوه بر این ، برخلاف اتاق معمولی هتل ، در اکثر سوئیت های مهمان به حمام کامل ، اتاق خواب و آشپزخانه و امکانات رفاهی کامل تری به صورت مستقل دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید  کشورهایی که به عنوان تمیزترین ها برای گردشگری معرفی شده اند


سوئیت های مهمان همچنین برای ساکنینی که اتاق خواب اضافی در واحدهای اجاره ای خود ندارند مفید است. فضای محدود می تواند یک مشکل باشد ، به ویژه اگر مکرراً مهمانان یک یا چند شبه داشته باشید ، و داشتن سوئیت مهمان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از آنها میزبانی کنید. در برخی موارد ، شما ممکن است بخواهید وقتی مهمان می شوید برای خود وقتی بگذارید و به تنهایی استراحت کنید ، و داشتن یک سوئیت مهمان در مجتمع آپارتمانی این امکان را براحتی برای شما فراهم می کند.


مهمانان و افراد غیر ساکن که در سوئیت های مهمان اقامت دارند معمولاً به انواع امکانات رفاهی موجود در مجتمع آپارتمانی دسترسی دارند و به آنها این امکان را می دهد تا آنجا که ممکن است راحت باشند. از جمله امکانات رفاهی که می توانند از آن برخوردار شوند شامل پارکینگ مهمان ، دسترسی به استخر ، باشگاه ، سالن بدنسازی و غیره است.


tehransuite




سوئیت های مهمان به دلایل مختلف برای سرمایه گذاران ارزشمند تلقی می شوند. اجاره های کوتاه مدت که ممکن است منجر به اقامت طولانی مدت شود.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از سوئیت های مهمان استفاده نشده ، فرصت اجاره آنها به مستاجران غیر مقیم است. این به ساکنین مجتمع آپارتمانی اجازه می دهد تا هر زمان که ساکنان از واحد استفاده نمی کنند درآمد خود را افزایش دهند.


اگر یک مجتمع آپارتمانی که در آن سرمایه گذاری کرده اید به دلیل نرخ بالای واحدهای خالی آپارتمانی، باعث کاهش درآمد شده میتوانید با استفاده از اجاره سوئیت مهمان که احتمالا به دلیل مساحت کمتر و اقامت های کوتاه مدت هزینه اجاره کمتری دارد، یک راه حل عالی برای به حداقل رساندن زیان مالی و حفظ جریان ثابت درآمد ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید  زندگی در آلمان و مزیت های زندگی در آلمان


در بعضی مواقع اجاره های کوتاه مدت سوئیت های مهمان در شهرهای بزرگ مانند تهران، می تواند درآمد بیشتری نسبت به اجاره طولانی مدت مجتمع های آپارتمانی ایجاد کند. این را می توان به این دلیل نسبت داد که سوئیت های مهمان برای افرادی که قصد اقامت دائم ندارند و از واحدهای مبله کامل استفاده می کنند آزادی و حریم خصوصی بیشتری را در مقایسه با اقامت در هتل ها فراهم می کنند.


در آخر باید بدانید که سوئیت های مهمان ایجاد شده در مجتمع های آپارتمانی صرفا به دلیل راحتی مهمانان شما بوجود آمده و اجاره دادن آن به افراد ناشناس به دلیل همجواری با محل سکونت میزبان نیاز به رعایت نکات و حد و مرزهایی محتاطانه دارد و اجاره آن به افراد ناشناس باید از طریق یک کادر مدیریتی با قوانین از پیش تعریف شده انجام پذیرد تا آسودگی خاطر میزبان و مهمان، هر دو فراهم باشد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *