مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سه نفر از اعضای تیم مذاکره کننده قبلی جاسوس بودند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوالاتی که این روزها در صحن علنی مجلس مطرح شده است درباره چرایی دولت سیزدهم گفت: در حال مذاکره با غرب گفت: هم استدلال عقلی و هم تحلیلی وجود دارد که چرا عده ای تعجب می کنند که چرا این روزها علیرغم مخالفت با مذاکره در دولت قبل سعی در مذاکره دارید، بنابراین آن بحث ها و تحلیل ها نیاز به تبیین در جامعه دارد.

وی افزود: ما بیش از 20 سال است که در بحث هسته ای مذاکره می کنیم، کما اینکه مسیر دکتر جلیلی در حوزه انرژی هسته ای در دولت نهم و دهم خوب بوده است، زیرا اگر مذاکرات طولانی و تقویت شود، خوب است. اما در صورت مذاکره، قفل کردن همه چیز اشتباه است.

زنگنه گفت: ما به سه دلیل با برجام و مذاکراتی که در دولت قبل انجام شد مخالف و انتقاد داریم و به همین سه دلیل با مذاکرات فعلی موافقیم.

وی در توضیح دلیل اول گفت: در تیم مذاکره کننده قبلی عناصر ضعیفی وجود داشت که از مجموع 6 نفر تیم مذاکره کننده سه نفر از آنها جاسوسان غربی بودند و متأسفانه خود وزیر امور خارجه نیز آنها را باور کرد، اما ایشان معتقد بودند. در تیم مذاکره کننده فعلی با روحیه قوی، انقلابی، جهادی و مقتدر.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: با روی کار آمدن دولت جدید بابدان و نیمی از آمریکا متوجه شدند که نمی توان این تیم را دور زد و افراد قوی و قدرتمندی هستند.

بیشتر بخوانید  هشدار اورژانس به شهروندان تهرانی + جزئیات

زنگنه خاطرنشان کرد: وقتی علیه نظام سلطه بر سر میز مذاکره می نشینیم باید رویکرد مقتدرانه و آبرومندانه داشته باشیم اما خود وزیر امور خارجه در جایی می گوید آمریکا با یک دکمه ایران را نابود می کند و این موضع ضعف دشمنان نظام اسلامی جسارت کردند.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تعطیلی و برهم خوردن برجام و همچنین تعلیق برجام توسط کشور را از دیگر دلایل مخالفت با مذاکرات فعلی عنوان کرد و افزود: کارگاه ها و کارخانه ها، واردات واکسن و واکسن به کشور به خوبی پیش می رود و علاوه بر آن در حال مذاکره برای رفع تحریم ها هستند.

زنگنه گفت: امروز آمریکا به صراحت اعلام کرده که در تحریم ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است و اذعان دارد که همه متحدان آمریکا با ایران فعال هستند و این به معنای شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است که محقق شد. توسط مقاومت ایران.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *