مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سفر به مکان های ترسناک از کلبه وحشت انزلی تا کلبه وحشت تهران

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سفر به مکان های ترسناک و مرموز برای کسانی که همیشه می خواهند چیزهای جدید و هیجان انگیز را کشف کنند، نوعی ارضای کنجکاوی است. این افراد به جای سفر به دریا و جاذبه های معمول یک منطقه، دوست دارند از مکان هایی دیدن کنند که حس ترس را در آنها برمی انگیزد. مکان هایی مانند قلعه ها، زندان ها و مراکز شکنجه، کاخ ها و عمارت های جن زده، بیمارستان های روانی متروک و غیره. مکان های محبوب و ترسناکی هستند که در بین طرفداران ترسناک بسیار محبوب هستند.

البته بخشی از صنعت گردشگری به نام «گردشگری سیاه یا گردشگری وحشت» وجود دارد که به طور خاص به این نوع سفر می پردازد. در هر کشوری چندین نمونه از چنین مکان های ترسناکی وجود دارد که پر از ترس و هیجان هستند. کشور ما نیز از نظر داشتن چنین مکان های مرموز بسیار غنی است. در جای جای ایران سربازنین به دلیل تاریخ و تمدن چند هزار ساله اش، مکان های ترسناک و وحشتناکی وجود دارد که دیدن آنها هیجان انگیز و جذاب است.

با وجود این همه مکان های ترسناک و هیجان انگیز، واقعا مهم نیست به کجا به ایران سفر کنید، به مازندران و تالاب ارواح یا غار قاتل کرمانشاه، کویر سمنان یا دره ارواح قشم، همه این سفرها یک سفر است. ماجراجویی فوق العاده و منحصر به فرد است که اگر آمادگی روحی و روانی خوبی داشته باشید و از چنین فضاهایی هیجان زده و لذت ببرید، به راحتی می توانید از اتفاقات ناخوشایند اطراف خود یک تجربه خوشایند و خوشایند بسازید.

البته همیشه اینطور نیست و با رفتن به منطقه مرموز جنگلی هفت دگنان در روستای سام سرای در استان گیلان قطعا نظر شما تغییر خواهد کرد. منطقه ای که از نظر محلی مکانی وحشتناک است و صداهای زیادی از جنگل های آن به گوش می رسد. با این وجود، این یک مقصد توریستی و ماجراجویی برای کسانی است که دوست دارند وحشت و ترس را از نزدیک تجربه کنند.

در قسمت شرقی روستا که هوا سنگین‌تر می‌شود و نفس کشیدن کمی سخت‌تر می‌شود، کلبه‌ای متروکه پر از ماجرا وجود دارد که افسانه‌ها و داستان‌های زیادی درباره آن نقل می‌شود و برای کسانی که بعد از تاریکی هوا می‌آیند اتفاقات خوبی می‌افتد. در کلبه بمان و زمین نخور. کلبه ای که بر اساس یک باور قدیمی اگر یک شب در آن بماند، ارواح شما را ثروتمند می کنند.

بیشتر بخوانید  هزینه های سفر زمینی به ارمنستان و جاذبه های توریستی آن

با وجود این خرافات، هیچ یک از بومیان و مردم محلی حاضر نیستند حتی یک شب را در این کلبه بگذرانند، آنها برای اثبات شجاعت خود داستان های زیادی از سرنوشت کسانی که شب را در این کلبه اسرارآمیز سپری می کنند تعریف می کنند که بسیار دلنشین است. .

برای اولین بار در سال 2015، چهار دانشجو تصمیم گرفتند؛ شجاعت آنها را محک بزنید و یک شب را در این کابین بگذرانید. دو دانش آموز شب فرار می کنند و دو نفر دیگر می مانند، یکی دیوانه می شود و دیگری سکته می کند و می میرد. اهالی محل می گویند: آن دو دانش آموزی که بعد از آن شب فرار کردند، حال چندان خوبی ندارند. بنابراین پس از این اتفاقات پلیس محلی درب کلبه را پلمپ کرد و اجازه ورود هیچ فردی به داخل کلبه را نداد.

این داستان ها کم کم فراموش شد که چهار سال بعد، سه دانشجوی دختر تصمیم گرفتند برای اثبات شجاعت خود مخفیانه از در پشتی خانه وارد کلبه شوند. دو روز بعد، در 300 متری کلبه، دختری را می‌بینند که زیر درختی پنهان شده و از ترس می‌لرزد و انگشتش را به سمت کلبه نشانه می‌رود. پس از بررسی، پلمب کلبه شکسته و جسد دو دختر در آنجا پیدا شد و علت مرگ هر دو دختر سکته قلبی و مرگ ناگهانی اعلام شد.

نکته جالب در مورد این داستان این است که دختران با چشمان باز و خیره به نقطه خاصی پیدا شدند. دختر سومی که زنده بود چهار روز بعد خودکشی کرد و با مرگ او برای همیشه پرونده این ماجرای وحشتناک بسته می شود. پس از این اتفاقات، پلیس اطراف کلبه را تخلیه می کند و اجازه ورود و حتی نزدیک شدن به کلبه را نمی دهد. در حال حاضر، همه کسانی که می خواهند از این منطقه جنگلی بازدید کنند. آنها فقط از دور می توانند این کلبه را ببینند و اجازه ورود به آن را ندارند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با جزایر ایرانی خلیج فارس

حال سوال اینجاست که آیا واقعا تمام آنچه در مورد این کلبه گفته می شود صحت دارد و اتفاقاتی که نقل می شود واقعی است؟!! چقدر از این اطلاعات و داستان ها صحت دارد و چه مقدار از آن توسط ذهن مردم محلی و بومی این منطقه ابداع شده است؟ برای یافتن پاسخ این سؤالات تنها راه مفید و منطقی تحقیق بیشتر است که با وجود حوادث و کنترل شدید منطقه تقریباً غیرممکن است. حتی اگر غیرممکن هم نبود، انجام این کار چندان منطقی و عاقلانه نیست. چرا باید به چنین مکان ترسناک و خزنده ای بروید تا احساس ترس را تجربه کنید، خطرات احتمالی بسیار بیشتر از لذت و هیجانی است که هیچکس تا به حال تجربه نکرده است؟


سفر به مکان های ترسناک از کلبه وحشت انزلی تا کلبه وحشت تهران

اگر بخواهیم عاقلانه فکر کنیم، می‌توانیم مکان‌های بسیار بهتری نسبت به اینجا پیدا کنیم که ترسناک، اما امن و مطمئن هستند. کافی است آنلاین شوید و یک کلبه دنج و دوست داشتنی در دل جنگل پیدا کنید. پیشنهاد ما به شما سفر به کلبه ای خاص و منحصربفرد است که توسط پیرمرد و پیرزنی صمیمی اداره می شود، قطعه ای از بهشت ​​با درختان بلند و انبوه، پرندگان غواصی و هوای پاک پر از اکسیژن، محیطی دلپذیر و آرام که واقعا برای استراحت ایده آل است. و آرامش جالب اینجاست که برای این سفر ضروری نیست. شال و کلاه خود را به سر کنید و چمدان خود را ببندید، فقط به اتاق فرار برج میلاد مراجعه کنید و اتاق فرار خود را در کلبه وحشت رزرو کنید.

به محض ورود به کابین و دیدن میزبان های بی نظیر خود حس اعتماد و عشق وجودتان را فرا می گیرد پس وقتی خسته و کوفته به کابین برمی گردید پس از یک سفر نسبتا طولانی غذای لذیذ و گرم را به شما پیشنهاد می کنیم.صاحب آن از خانه می تواند یک پیشنهاد فوق العاده و سخاوتمندانه باشد که در آن شرایط وجود دارد. اما داستان درست از اینجا شروع می شود، خوردن غذا و غش…

بیشتر بخوانید  معرفی مناطق دیدنی و تفریحی تهران در شب

وقتی چشمانت را باز می کنی، همه چیز تغییر کرده است، دست ها و دوستانت به صندلی بسته شده اند و به نظر می رسد که دو قاتل روانی تو را گرفتار کرده اند و حالا فقط باید به فکر فرار باشی، چون مطمئنا چیز خوبی وجود ندارد. من منتظر شما هستم. به عنوان قربانی این کلبه وحشتناک، یا جان خود را از دست خواهید داد یا با کمک می توانید بر چالش های این اتاق غلبه کنید و از دست این دو میزبان نامهربان فرار کنید.


سفر به مکان های ترسناک از کلبه وحشت انزلی تا کلبه وحشت تهران

این وضعیت که با حفظ خونسردی و تمرکز به خوبی قابل کنترل و مدیریت است، بسیار هیجان انگیزتر و لذت بخش تر از گیر افتادن در وضعیت دانش آموزانی است که برای تجربه احساس ترس به کابین وحشت در جنگل های انزلی سفر می کنند. از آنجا که ماجراهای خانه وحشت انزلی، همگی پایان غم انگیزی دارند که حس ماجراجویی و هیجان را تحت الشعاع قرار می دهد، اما در اتاق فرار ترسناک خانه وحشت، مغز با علم به اینکه در فضای امنی قرار دارد، می تواند دست به کار شود. کنترل موقعیت و شرایط به خوبی تنظیم شده است به گونه ای که در طول بازی تنها احساس فعال وجود شما را داشته باشد. احساس ترس و اضطراب نکنید؛ در عوض، با درگیر شدن در فرآیند بازی، تقریباً تمام حواس انسان و بخش‌های هستی فعال‌تر و پرانرژی‌تر از همیشه هستند و به جستجوی سرنخ‌ها و حل معما می‌پردازند.

درست است که فضای این کابین بسیار مرموز و خطرناک است، اما مغز شما با ترشح آدرنالین می تواند احساس سرخوشی و لذت حل معماها و غلبه بر چالش ها را به شما منتقل کند که این دوران را به یکی از فراموش نشدنی ترین تجربه ها تبدیل می کند. ترس و هیجان یاد بگیرید چگونه یک بحران را مدیریت کنید و در لحظات سختی که نفس شما را بند می آورد. با دقت و تیزبینی خود را از دردسرهای بزرگ نجات دهید و سرشار از سربلندی و افتخار باشید. راستش اتاق فرار در کلبه وحشت هم اولین اتاق فرار ترسناک ایران است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *