مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سخنان استقلالی ها تغییر کرده است / ما احترام می خواهیم بی پول!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی گائدی در حاشیه تمرین امروز استقلال و در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: صحبت های همه بازیکنان تیم یکسان است. امروز ما واقعاً با روحیه بسیار بدی تمرینات را شروع کردیم. ما به تبریک و احترام نیاز داشتیم. آنها دو هفته پیش با ما صحبت کردند و گفتند که ما مشکلات را حل خواهیم کرد ، اما اکنون ما در مورد پول صحبت نمی کنیم. ما فقط امکانات و احترام می خواستیم.

وی افزود: “احترام کار کوچکی بود که آنها می توانستند برای ما انجام دهند.” همه چنان ناراحت بودند که ما تصمیم گرفتیم امروز تمرین نکنیم و اکنون بهترین زمان برای این کار است. آنها به نظر ناراحت هستند که ما در دربی یا سایر مسابقات پیروز خواهیم شد. نمیدانم چه بگویم. برای تیم بزرگ استقلال واقعاً عجیب است.

مهاجم استقلال گفت: استقلال این همه هوادار دارد. حداقل به هواداران سلام کردید. شما اصلا به هواداران سلام کردید نه به ما.

گائدی در مورد موضوع انتقال خود و اینکه مجیدی گفت من پیشرفت خود را متوقف نمی کنم ، گفت: ما نمی دانیم چگونه این بی احترامی را که می بینیم جبران کنیم. همه ما واقعاً به عشق هواداران و نام استقلال تمرین و بازی می کنیم. اگر ما تیم دیگری بودیم ، این اصلاً اتفاق نمی افتاد. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است. من همچنین یک خانواده و همسر دارم و باید به آینده ام فکر کنم. ما شغل دوم نداریم که پول در بیاوریم.

وی افزود: اعضای تیم جوان قرارداد کمتری دارند. امسال قرارداد من 900 میلیون تومان است و همه آن را می دانند. اما بچه هایی که قراردادشان 50 یا 100 میلیون تومان است و هر روز از کرج رفت و آمد می کنند ، واقعاً دلم برای آنها می سوزد. چند درصد می خواهند؟ در اصل ، آنها می خواهند 5 تا 5 درصد بدهند و بعد بگویند “ما پول دادیم ، در عمل بیایید”.

مهاجم استقلال با توجه به اینکه اعلام شد قرارداد خود را به موقع پرداخت کرده تا فسخ نشود ، در مورد مبلغی که از قراردادش دریافت کرده گفت: “اگر سال گذشته حساب کردید ، من هنوز مدیون این باشگاه هستم. “900 میلیون چیز نیست. بحث من پول نیست. آنها قول های زیادی داده اند. یک موضوع احترام آور است. تیم ما واقعاً مقصر است. ما اکنون در بهترین شرایط هستیم و بهترین فوتبال را بازی می کنیم. ما یک بازی سخت با آل خواهیم داشت -هلال بعد از 40 روز بیشتر. قرارداد چند نفره در 15 تا 20 روز منقضی می شود. ما نمی توانیم بازیکن خوش شانس پیدا کنیم. حداقل تمدید کنید.

بیشتر بخوانید  طراحی "ساعت مچی" با الگو از چهار تمدن جهان باستان/ نماد شیر برای فرهنگ ایرانی

گائدی در پاسخ به این س ifال که آیا با استراماچونی و الغرافه صحبت کرده است ، پاسخ داد: “نه ، با من صحبت نمی کنند ، اما من پیشنهادهایی از اروپا و قطر داشته ام.” اما باشگاه تصمیم نهایی را می گیرد. آینده من در اختیار باشگاه است و امیدوارم آنها تصمیم خوبی بگیرند.

وی در پاسخ به این سال که دوست دارد در کدام لیگ بازی کند ، گفت: لطفاً در این مورد صحبت نکنید.

مطهری: قراردادم رو به اتمام است و من با مددی پشت میز نمی نشینم

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم که با اعتصاب بازیکنان همراه بود ، اظهار داشت: “شما به ما احترام نمی گذارید. شما می آیید و می گویید ما هیچ پولی نداریم ، و ما نوکر هواداران هستیم و تا پایان فصل پول نمی خواهیم. بحث ما احترام است. من نمی دانم چه مشکل این است که شما به دنبال چه چیزی هستید و چه می خواهید. هفته ها شرایط تیم عالی شده و هواداران از ما می خواهند که این کار را انجام دهیم ، اما آنها این کار را خراب می کنند.

وی افزود: در حال حاضر قرارداد هشت یا نه بازیکن در حال انقضا است اما تعهدات آنها هنوز مشخص نیست. من یکی از آنها هستم ، اما اگر اینطور باشد ، فن نمی خواهد آن را تمدید کنم. من خودم هوادار بودم و بی احترامی به بازیکن بی احترامی به هوادار است. من شخصاً با این آقا در یک میز نمی نشینم تا در مورد قرارداد صحبت کنم. پول دادن وظیفه شماست ، اما ما احترام می خواهیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال به ملکیان ، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال ، که دو هفته پیش به تمرین آمده بود و اینکه آیا اوضاع تغییر کرده است ، گفت: “او آمد و صحبت کرد و گفت ما مبلغی را واریز می کنیم.” اگر چیزی دیدید ، ما هم دیدیم. اوضاع بدتر شده است اما نه برای بهتر شدن.

بیشتر بخوانید  نکته مهم اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت سربازی

ارسلان مطهری در پاسخ به این سال که آیا مشکل از فرهاد مجیدی است یا استقلال ، گفت: به بازیکنان و هواداران حق بدهید. خوشبختی این افراد فوتبال است. آنها از پیروزی ما خوشحال و از باخت ناراحت هستند. ما چیزی نمی خواهیم و فقط حقوق خود را می خواهیم.

وی با اشاره به اینكه اعضای جدید هیئت مدیره برای بهبود اوضاع آمدند اما بهبود نیافتند ، گفت: “سوال شما حاشیه ای است و من هیچ جوابی ندارم” و به نظر می رسد كه آنها برای نابودی آمده اند. سوالی در ذهن شما وجود دارد ، اما اگر آنها تغییر کنند ، چه تغییری می کند؟ اوضاع بدتر شده است.

وی در پاسخ به این سال که آیا استقلال با وجود اعتصاب بازیکنان روز بعد با نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد یا خیر ، گفت: ببینید ، این یک تصمیم جمعی است و اگر بازی کنیم به خاطر هواداران و اعتبار ماست. “

دانشگر: مددی اسماعیلی را در دادگاه محاکمه کرد

محمد دانشگر امروز (یکشنبه) در حاشیه اردوی تیم استقلالگل گفت: سرمربی تیم گفت: ما برای هواداران تمرین می کنیم و بازی می کنیم اما نگران تیم هستیم. ما 45 روز دیگر با الهلال بازی خواهیم کرد ، اما قرارداد برخی از کودکان پس از 14 روز دیگر به پایان می رسد. آنها باید قرارداد ببندند.

وی در مورد میزان درآمد بازیکنان استقلال گفت: درآمد کم است. دو سوم تیم کمتر از 40 درصد دریافت می کردند. خیلی بد است بچه ها باید قرارداد خود را تمدید کنند ، در غیر این صورت نام آنها برای لیگ قهرمانان رد نمی شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از باشگاه چیزی نگرفتیم. خدا پدر آقای فرهاد را بیامرزد که به بچه ها پاداش می دهد تا روز ما بگذرد. من نمی دانم مشکل تیم چیست. هرکسی که بیاید ، در تیم سخت کار کند ، می رود. من دلیل رفتن عبدیان و نامداری را نمی دانم. آنها سخت کار کردند و سال گذشته برای اولین بار باعث شد بازیکنان به جایی نروند و بمانند. نمی دانم چرا آنها رفتند.

دانشگر در پاسخ به این س ifال که آیا با مددی صحبت کرده است ، پاسخ داد: “به هیچ وجه امکان صحبت با مددی وجود ندارد.” این باشگاه نتوانست فرشید اسماعیلی را به کمیسیون انضباطی برساند ، بنابراین وی قاضی را در دادگاه محاکمه کرد! این بدان معناست که اسماعیلی از قبل شاکی خصوصی داشته است!

بیشتر بخوانید  قرارداد ارزی مانع جدایی این ستاره از استقلال

وی در پاسخ به این س ifال که آیا مددی اکنون می تواند دستور بازداشت اسماعیلی را بگیرد ، پاسخ داد: “بله ، مددی اسماعیلی را محاکمه کرده است.” نمی دانم ، از بی احترامی فکر می کنم.

بازیکن استقلال در واکنش به شایعه جدایی از این تیم و حضور در تراکتور گفت: نه تراکتور تیم بزرگی است اما تاکنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و تراکتور پیشنهادی به من نداده است. اینها حرفه های فضای مجازی است. تیم ما خوب کار می کند و مربی سخت کار می کند. تیم ما در دربی پیروز شد ، اما هیچ کس از هیئت مدیره و مدیر باشگاه به ما سلام نکرد. به هیچ وجه سلام نکنید ، حداقل به فکر جایزه باشید. به هر تیمی جایزه داده شده است ، اما نمی دانم چرا استقلال اینگونه است. اگر دستیار بودم می رفتم. چرا وقتی هیچ کس تو را نمی خواهد می مانی؟! وی می گوید: “اگر فردا جام حذفی را ببریم ، در زمان من قهرمان شدیم و آنگاه خدا قادر به جایگزینی او نخواهد بود.”

اسماعیلی: آقای مدیر عامل ، شما نمی توانید پول حمل کنید ، آن را جمع کنید ، بروید!

فرشید اسماعیلی پس از اعتصاب در تمرین استقلال به خبرنگاران گفت که وضعیت مدیریت استقلال شبیه نمونه ای شد که می گوید کف دست من مو نیست ، این کار را انجام دهید ، گفت: من از رسانه ها ممنونم که آنها به تمرین آمدند. امروز کودکان واقعاً گفتگوی خوبی دارند. ما نه مدیر عامل داریم و نه هیئت مدیره. این تیم دربی را برد اما تمرین متوقف شد و شرایط به همین شکل است. هیچ کس خوشحال نیست و بازیکن پنج ماه است که پول دریافت نکرده است. من می گویم آقای مدیرعامل ، اگر نمی توانید پول بیاورید ، دور هم جمع شوید و بروید ، زیرا نه مردم و نه بازیکنان شما را نمی خواهند.

بیشتر بخوانید: جهانبخش: برایتون اجازه نمی داد از هم جدا شوم

253 251

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *