مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

گزارش تمرین استقلال شعارهایی علیه مددی و معاون وزیر ورزش / خبرنگاران از احضار بازیکن در دادگاه متعجب شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس فارس ، قرار بود تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز ساعت 19 در مجموعه ورزشی انقلاب انجام شود اما بازیکنان این تیم به دلیل شرایط موجود و عدم حضور در تمرین حاضر نشدند. -پرداخت مطالبات.

* در ابتدای تمرین فرهاد مجیدی او بازیکنان را جمع کرد و چند دقیقه با آنها صحبت کرد. سرمربی استقلال با شنیدن سخنان کاپیتان و دیگر بازیکنان این تیم به جمع آنها پیوست و سپس به خبرنگاران رسانه های گروهی آمد تا با آنها صحبت کند.

* پندار توفیگی و سلطانی ، معاونان سابق استقلال ، به همراه علی نامداری ، مشاور سابق هیئت مدیره این باشگاه ، امروز در محل تمرین “آبی ها” حضور داشتند و چند دقیقه با قاب تکنسین تیم صحبت کرد.

* حدود 200 تماشاگر تیم استقلال در محل تمرین این تیم حضور یافتند و البته مقابل احمد مددی موضع گرفتند. در طول تمرین آنها علیه مددی شعار دادند و البته به مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان اعتراض کردند.

* اظهار نظر محمد دانشگر در مورد شکایت مددی از فرشید اسماعیلی وی در دادگاه خبرنگاران حاضر در جلسه آموزش امروز را متعجب کرد.

* در حالی که بازیکنان استقلال در مورد مشکلات مالی با رسانه ها صحبت می کردند ، مربی استقلال با بازیکنان دیگر در میانه زمین صحبت کرد.

* طبق گفته فرهاد مجیدی شیخ دیابات ، حدود 600،000 دلار از باشگاه استقلال او طلبکار است و این مشکل باعث شد هواداران حاضر در تمرین استقلال در مورد جدایی این بازیکن صحبت کنند. آنها که نگران مطالبات دیابت بودند ، از کادر فنی استقلال خواستند تا این بازیکن را از هر لحاظ ممکن نگه دارند.

بیشتر بخوانید  عروسی تبدیل به عزا شد

* هرج و مرج خارج از محل تمرین استقلال مشکلاتی را برای ترافیک این تیم ایجاد کرد و در پایان فرزاد مجیدی وی از تماشاگران خواست به هر شکل ممکن محل تمرین را ترک کنند.

* تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی و در صورت تمرین آبی پوشان تنها با یک جلسه تمرین ریکاوری و یک تمرین سبک قبل از بازی برابر شاگردان نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد. محمود فکری قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *