مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سحر قریشی عروش شد | عکس سحر قریشی در لباس عروس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سحر قریشی او متولد 27 ژانویه 1987 است. سحر قریشی او در سال های گذشته یک ازدواج ناموفق داشت. سحر قریشی 34 ساله شد در قسمت هجدهم سریال نیسان آبی شاهد ازدواج بود سحر قریشی شما حسین را یاری می کنید.

بیوگرافی صحرا قریشی

سحر قریشی متولد 15 دی 1366 در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون است و فعالیت بازیگری خود را با فیلم لژ و لژ آغاز کرد.

سحر کوریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی، آبی و قرمز است و از طرفداران استقلال است. سحر قریشی می خواهد هر چه زودتر به اوج برسد و این آینده را برای خودش پیش بینی می کند. برای کوریشی نوع پوشش بسیار مهم است. او حسین سجعلی زاده را به عنوان پدرش دوست دارد. سحر قریشی پیش از این همسر مهران آکاوان زکاری بود که مدتی پیش از هم جدا شدند.

سحر کوریشی چند هفته پیش در یک برنامه شبانه در پاسخ به سوالی درباره رابطه اش با امید علومی گفت: به هر حال در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی ادامه دهم. البته امیدا را از قبل می‌شناختم، اما الان هم در مرحله نامزدی است. «ما محرم هستیم تا بیشتر همدیگر را بشناسیم.

ماجرای ازدواج سحر کوریشی و امید علومی

سحر کوریشی چند هفته پیش در یک برنامه شبانه در پاسخ به سوالی درباره رابطه اش با امید علومی گفت: به هر حال در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی ادامه دهم. البته امیدا را از قبل می‌شناختم، اما الان هم در مرحله نامزدی است. «ما محرم هستیم تا بیشتر همدیگر را بشناسیم.

بیشتر بخوانید  آتش‌سوزی سنگین فروشگاه رنگ مشهد، مرگ فروشنده را رقم زد

اما در مصاحبه اخیرش در مورد این که آیا قصد ازدواج دارد یا خیر، گفت: نه، فعلا قصد ازدواج ندارم، یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و بیشتر هم دارم. کارهای مهمی که باید انجام داد.” به واقعیت تبدیل شد و سرانجام نامزدی او با امید علومی ناامید شد.

سحر قریشی

سحر قریشی طرفدار دو آتشه استقلال است

سحر قریشی می خواهد هر چه زودتر به اوج برسد و این آینده را برای خودش پیش بینی می کند. برای کوریشی نوع پوشش بسیار مهم است. او حسین سجعلی زاده را به عنوان پدرش دوست دارد.

عروسی و جدایی صحرا کوریشی

سحر قریشی پیش از این همسر مهران آکاوان زکاری بود که مدتی پیش از هم جدا شدند.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

انتشار تصاویر دو نفره در فضای مجازی بار دیگر دو شخصیت مطرح را در کانون توجه قرار داده است. بسیاری از آتلیه ای که از طارمی و قریشی عکس گرفته بود سوال کردند، برخی می گویند یکی از گوشی های آنها هک شده و عکس ها به دست فرصت طلبان افتاده است، اما واضح است که مشکل از یک جایی ناشی می شود. آنچه برای نزدیکان سحر قریشی مشخص شد این است که مظنون به دلیل حسادت زنانه شناخته شده است.

توضیح مهدی طارمی درباره رابطه اش با سحر قریشی: آن رابطه تمام شد و من الان در یک رابطه جدید هستم.

سحر قریشی

گفتگو با سحر قریشی

* چه شد که مسعود د نمکی بازیگر «رسوایی 2» شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم و همچنین کارهای دیگری که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهادی دریافت کردم، پس از خواندن فیلمنامه، بازی در فیلم را پذیرفتم.

بیشتر بخوانید  آرزوی جمهوری آذربایجان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران

* بازخورد کسانی که فیلم را دیدند و بازی شما را در این شخصیت دیدند چه بود؟

متأسفانه موفق نشدم او را در جشنواره فیلم ببینم. آن روزها مشغول کار روی یک پروژه سینمایی بودم و فرصت تماشای «رسوایی ۲» در برج میلاد یا سایر سالن ها را نداشتم و بعد از نمایش عمومی فیلم نتوانستم آن را ببینم.

* در جشنواره فیلم فجر منتقدان با خونسردی از فیلم استقبال کردند.

متأسفانه بسیاری از کارشناسان نگاه شخصی به فیلم دارند و به فیلم ها با توجه به سازندگان آنها امتیاز می دهند. به نظر من این نگاه درست نیست، شما باید فیلمی را بدون پیش زمینه تماشا کنید. باید ببینیم مردم در مورد فیلم چه فکری می کنند و چه چیزی مهم است.

* در فضای هنری که در این فیلم بازی کردید چه چیز خاص و جدیدی بود که پذیرفتید بازی و بازی کنید؟

این فیلم پر از جلوه های بصری است که سینمای ما اصلاً ندارد و به شدت نیازمند چنین تجربه هایی است. این یکی از مهمترین ویژگی های این فیلم است که خیلی دوستش داشتم.

* اولین تجربه بازی با اکبر عبدی چه بود؟

اولین تجربه همبازی شدن با بازیگر دوست داشتنی و بزرگی چون اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کاری من نوشته شد. این تجربه شیرین در کنار تجربه ای که در کودکی به آن علاقه داشتم و از تماشای آن در سینما لذت می بردم فوق العاده بود.

سحر قریشی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را دوست ندارید می گوید: چرا من عاشق فوتبال هستم و فوتبال نگاه می کنم اما علاقه ای ندارم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. به تعداد زیادی از مردان دارم حس امنیتمو از دست میدم من کاملا موافقم که زنان نباید به استادیوم بروند.”

بیشتر بخوانید  بهسازان فردا با رونمایی از دو محصول در نهمین همایش نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک حاضر می‌شود

«سحر قریشی در حالی این حرف را زد که پیش از این برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال ابوظبی به ورزشگاه بن زاید می رفت و عکس های زیادی از او در این ورزشگاه در فضای مجازی منتشر شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *