مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سحر قریشی بدون ژل و بوتاکس!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.


یک ازدواج ناموفق داشته و اکنون تنها زندگی می کند.


او تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل بوده است وارد عرصه بازیگری شده است ، او بعد از طلاق از همسر اول خود چند رابطه عاشقانه به سر انجام نرسیده را تجربه کرده است. سحر قریشی یک برادر دارد و علاقه به بازیگری از سنین کودکی در وجود او بوده است


عکسی که از چهره نچرال سحر قریشی و بدون ژل و بوتاکس منتشر شده است.


سحر قریشی


اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر درباره علت جدایی اش از سحر قریشی می گوید پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم.به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از یکدیگر جدا شدیم.


سحر قریشی اولین بار در برنامه رضا رشیدپور خبر محرم شدن (صیغه) خود با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و درباره نسب خود با وی گفت :


من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

بیشتر بخوانید  تیپ و اندام ورزشی فرزاد فرزین


بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد و به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند


در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *