مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سازمان تعاون روستایی 2500 میلیارد تن بدهی می گیرد – اخبار کشاورزی – اخبار اقتصادی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم بر اساس بانک اطلاعاتی سازمان تعاون روستایی ، سید محمد موسوی ، رئیس و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در ایران ، در اولین نشست مشترک مدیران پرسنل گفت که متأسفانه سازمانی با بدهی حدود 2500 میلیارد میلیاردی به ارث می بریم سیستم بانکی: حساب های بانکی این سازمان مسدود شده و در آستانه بررسی توسط مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: این در شرایطی است که امروز مهمترین چالش زنجیره تولید محصولات کشاورزی مشکلات زنجیره های قبل و بعد از چرخه تولید است.

موسوی در ادامه گفت: اتحادیه ها ، تعاونی ها و سازمان ها در بخش کشاورزی با ظرفیت و زیرساخت های گسترده و حضور در قلب مناطق تولیدی و همچنین در زمینه تامین ، عرضه و توزیع به جامعه هدف بخش کشاورزی تعلق دارند. از مواد اولیه و زمینه های تولید در زمینه صادرات ، بازاریابی و بازاریابی محصولات کشاورزی ظرفیت گسترده ای وجود دارد که در صورت سازماندهی ، حمایت ، مدیریت و کنترل می تواند نقشی اساسی در پویایی و ثبات اقتصاد تولید محصولات کشاورزی داشته باشد. .

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین خاطرنشان کرد: این مهم بیش از هر چیز دیگری است ، باید ساختار را اصلاح کند ، دانش فنی و امکانات پشتیبانی را بهبود بخشد.

وی گفت: برای پویایی شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در کشور به عزم راسخ و تلاش جدی نیاز داریم.

موسوی ادامه داد که ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به مدیران شجاع ، خلاق ، مداوم و دلسوز در سازمان نیاز داریم: “ما در حال حاضر در یک دوره حساس هستیم که عملکرد هوشمند بسیار مهم است.”

بیشتر بخوانید  اتاق جنگ امارات در «شبوه» یمن هدف حمله موشکی قرار گرفت

وی به رضایتمندی جامعه هدف اشاره کرد و گفت: پاسخگویی جامعه هدف و رضایت این گروه از موضوعات مهمی است که باید در اولویت اصلی قرار گیرد.

در پایان سیدمحمد موسوی با بیان اینکه روابط عمومی به ویژه بخش بین الملل باید در خدمت تجارت باشد گفت: “روابط عمومی بین الملل سازمان باید همکاری لازم را در زمینه تهیه و صادرات محصولات کشاورزی داشته و امکانات مناسب را برای شبکه در این بخش. “تعاونی های کشاورزی و کشاورزی را فراهم کنید.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *