مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعتراض روزنامه نگاران به آمار ارائه شده از سد کرخه – آژانس مهر ایران و اخبار جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، صبح امروز جمعه تعدادی از روزنامه نگاران به دلیل شرایط شدید کم آبی و کمبود آب در مناطق مختلف خوزستان ، به ویژه تالاب وحشت بزرگ و پایین دست کرخه از سایت سد کرخه بازدید کرد.

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه در جمع خبرنگاران گفت: حجم فعلی سد کرخه امروز 2 میلیارد و 300 متر مکعب است که 44 درصد ظرفیت سد است.

محمدرضا یزدانی پور با اشاره به اینکه متوسط ​​عملکرد و منبع ورودی و همچنین حجم خالی و کامل مخزن تغییر کرده است ، افزود: در سال آبی گذشته میزان آب آورده شده از سد 6 میلیون متر مکعب است.

وی ادامه داد: سال گذشته تولید برق نیروگاه سد کرهه یک میلیون و 365 هزار مگاوات بود در حالی که به دلیل کمبود بارندگی و خشکسالی میزان تولید برق امسال 564 هزار مگاوات است.

مدیر عامل سد و نیروگاه کرخه گفت: در تابستان گرم امسال به طور متوسط ​​11 متر مکعب تبخیر در سد کرخه وجود داشت که تقریبا بی سابقه بود.

در طی سخنرانی های مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه ، تعدادی از روزنامه نگاران و فعالان محیط زیست این آمار را غیر واقعی و متناقض توصیف کردند که منجر به اعتراض شد و در نهایت خبرنگاران در اعتراض جلسه را ترک کردند.

خبرنگاران معتقد بودند که این شایعات واقعیتی در مورد این سد نبوده و مدیر سد و نیروگاه کرخه نیز چنین بوده است آمار ای

خبرنگاران پس از بازدید از سد کارک به مجموعه دس سد به عنوان یکی از منابع تأمین آب و برق در خوزستان رفتند.

بیشتر بخوانید  بازی های المپیک 2020 توکیو سهرابیان: فینالیست ملا می توانست معادلات را بشکند / نمی دانم چرا در ایران فقط با مسائل حاشیه ای برخورد می شود - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *