مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سازمان ارزیابی: ما با پلیس راهور برای قاچاق معدنچیان هماهنگ شدیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



روز سه شنبه ، فاطمه زرین آمیزی از هماهنگی سازمان ملی سنجش آموزش و پرورش با پلیس راهور در زمینه قاچاق از راه دور کاندیداها خبر داد و اظهار داشت: طبق هماهنگی و مکاتبات سازمان ملی سنجش آموزش با پلیس در راهور 5 آگوست تا جمعه ، 8 آگوست ، امکان ترافیک بین شهری وجود دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: لیست داوطلبانی که باید تردد داشته باشند در اختیار پلیس راهور قرار دارد و مدارک آزمون داوطلبان گواهینامه رانندگی برای رسیدن به منطقه کنکور است.

به گفته زرین آمیزی ، پلیس راهور ماشین این داوطلبان را متوقف نخواهد کرد.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: در روزهای پنجم تا هشتم دفاتر ثبت نام کارت ورودی 1400 جلسه آزمون کارشناسی ارشد در سراسر کشور فعال هستند.

وی تاکید کرد: تعداد شهرهای برگزار کننده هزار و 400 آزمون ورودی کارشناسی ارشد 124 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 179 شهر رسیده و تعداد داوطلبان به صفر رسیده است.

آزمون ورودی Master 1400 از 6 تا 8 آگوست برگزار می شود و 634.054 داوطلب در 179 شهر و 367 حوزه امتحانی به رقابت می پردازند.

روند اعلام خودكار داوطلبان تاجگذاری تا فردا چهارشنبه 20 ژوئیه در پورتال الکترونیکی سازمان ملی سنجش آموزشی به نشانی www.sanjesh.org ادامه دارد.

۴۷۲۳۱

بیشتر بخوانید  بخشودگی جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *