مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

به عنوان رئیس جدید سازمان برای تربیت بدنی ارتش منصوب شد – آژانس مهر اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی ارتش ، سرهنگ حسین امیدی با حکم فرمانده کل ارتش معرفی و به عنوان رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم معارفه و تکریم رهبران جدید و قدیم سازمان تربیت بدنی ارتش که در سالن ولایت ستاد ارتش برگزار شد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که نیروی کار سالم و موثر بزرگترین دارایی هر سازمان است. وی گفت: منابع انسانی سالم و کارآمد قادر به انجام وظیفه خود به بهترین شکل ممکن و انجام مأموریت های جسمی ، روحی و دینی خواهند بود.

وی افزود: نیروی انسانی سالم با آموزش بدنی بالا تأثیر مستقیم و م onثری بر توانایی رزمی دارد و فلسفه آموزش بدنی در یگان های نظامی به این واقعیت برمی گردد که ورزش باید از ابتدا تا انتهای خدمت با هر فرد نظامی باشد و حفظ سلامتی ، پویایی و اقتدار نیروها.

معاون هماهنگ کننده ارتش از تلاش های سرتیپ دوم جمشید فولادی ، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ارتش که وی را به عنوان مدیر خلاق ، نوآور و آینده دار ورزش توصیف کرد ، تقدیر کرد و افزود: “امیدواریم که او به سمت جدید خود ادامه دهد. مسئولیت (تربیت بدنی نیروهای مسلح). “برای موفقیت در ورزش های نظامی ، منبع تغییر و یک حرکت مثبت.

امیر سیاری همچنین ابراز امیدواری کرد که سرهنگ امیدی رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش با هماهنگی و هماهنگی در تربیت بدنی نیروهای تابعه و ایجاد هم افزایی های لازم گام های موثری در جهت ارتقا فعالیت های ورزشی ارتش بردارد.

بیشتر بخوانید  صلاحیت مدرسی شرکت کنندگان دوره تربیت مدرس حرفه ای کانون زبان ایران در پنج مرحله ارزیابی می گردد

همچنین در این مراسم ، سرتیپ دوم جمشید فولادی ، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ارتش ، گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیتهای دوره 5 ساله خود در این سازمان را ارائه داد.

گفتنی است ، در این مراسم حجت الاسلام دهدار رئیس اداره عقیدتی و سیاسی ستاد ارتش ، امیر مرادیان و امیر مجدارا روسای سابق سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از معاونین و روسای ادارات و سازمان ها حضور داشتند. مربوط به AJA و روسای نیروهای تربیت بدنی.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *