مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سارق نگون بخت به تله افتاد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


«اخبار حادثه»: یک دستگاه پژو 405 در کنار جاده توقف کرد و سه پسر با آرامش از ماشین پیاده شدند تا راه را بر روی یک زن جوان ببندند. انگار سعی می کنند با آرامش صحبت کنند و یک سوال ساده را حل کنند، اما یکی از جوان ها آرام کتک پشت کمرش را بیرون می کشد و خیلی آرام از زن جوان می خواهد که بدون مقاومت با آنها همکاری کند.

«اخبار حادثه»: فیلم با جیغ و فریاد زنی شروع می شود. دختر جوان فحش می دهد و فریاد می زند و برمی گردد. مرد جوانی که شبیه پلیس است – چون کنار ماشین پلیس ایستاده – با لباس شخصی به سمت دختر می رود و سعی می کند او را سوار ماشین پلیس کند، اما دختر مقاومت می کند. این بار پلیس با زور او را روی زمین می کشد، بخشی از لباس دختر جوان بلند می شود و حتی قسمتی از بدنش کشف می شود.

فرمانده انتظامی دسفول گفت: سارقی که زن 70 ساله را گروگان گرفته بود در دسفول دستگیر شد.

سرهنگ روح اله گروندی افزود: ماموران کلانتری 14 پس از گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ مشکوک شدند.

وی افزود: متهم با مشاهده پلیس از محل متواری شد که در تعقیب و گریز وارد خانه یکی از مستاجرها شد و با استفاده از چوب یک زن 70 ساله را گروگان گرفت.

سرهنگ گروندی به حضور به موقع تمامی گشت های پلیس و پلیس های تخصصی در محل جنایت اشاره کرد و گفت: بلافاصله با حضور ماموران کلانتری اطراف مخفیگاه متهم محاصره و در نهایت وی یک دستگاه تیغ دستگیر شد. نزدیک او پیدا شد

بیشتر بخوانید  باید جلوی فسق و حرام آشکار ایستاد/ دشمن از چند حربه خاص در فتنه اخیر استفاده کرد

فرماندهی انتظامی دسفول حال عمومی صاحب خانه را مساعد اعلام کرد و افزود: در تحقیقات مشخص شد متهم بومی نبوده و دارای سابقه سرقت منزل است، لذا برای تحقیقات بیشتر پلیسی و اکتساب به مقر اعزام شد. . وظیفه دادگاه

منبع: ایرنا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *