مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفند ماه اعلام شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از جهان صنعت نیوز: معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این خصوص اظهار داشت: فروش بلیت قطار مسافری رجا به صورت آنلاین و کاربردی، سامانه تلفنی 1539 و فروش حضوری از طریق کلیه قطارهای مجاز. مراکز فروش بلیط در سراسر کشور انجام می شود.

رضا عصاری افزود: تامین بلیت تمامی خطوط به جز تهران – مشهد، تهران – طبس و تهران – خواف و بالعکس از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه از ساعت 7 صبح آغاز می شود.

وی زمان فروش بلیت در مسیر تهران – مشهد، تهران – طبس و تهران – خواف و بالعکس را ساعت 14 همان تاریخ اعلام کرد.

معاون اجرایی رجا تصریح کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت برنامه قطارها، قیمت بلیت و … می توانند با سامانه ارتباط با مشتریان رجا به شماره 1539 تماس بگیرند و یا به سایت WWW مراجعه کنند. سایت raja.ir را ببینید.

عصاری در خصوص اعمال پروتکل های بهداشتی در قطارهای پارادایس یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار «سفر هوشمند (سفر + سلامت)» انجام داد که از آن جمله می توان به کنترل وضعیت سلامت کارکنان اشاره کرد. قبل از حرکت، ضدعفونی قطارها در ابتدا و طول سفر، فاصله اجتماعی در قطارها، محل و نصب مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت بیماران عروق کرونر و … رعایت می شود.

بیشتر بخوانید  ابتکار باورنکردنی یک ایرانی؛ تبدیل نیسان آبی به تریلی! + ویدیو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *