مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان پیش ثبت نام سفر نوروزی به عتبات عالیات + سامانه ثبت نام

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، سازمان حج و زیارت از ثبت نام اولیه سفر نوروزی به عتبات عالیات از روز شنبه 30 بهمن ماه تا پایان روز جمعه 6 اسفندماه خبر داد.

سازمان حج و زیارت شنبه 29 بهمن ماه از ثبت نام اولیه سفر نوروزی به عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد این پیش ثبت نام تا پایان روز جمعه 6 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه سازمان حج و زیارت که دوشنبه شب منتشر شد، آمده است: ثبت نام اینترنتی پیش ثبت نام عتبات عالیات.

داوطلبان گرامی برای ورود به عتبات عالیات در ایام نوروز (از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۸ فروردین ۱۳۰۱) می توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت (http://atabat) پیشاپیش برای خود و همراهان ثبت نام کنند. haj .ir) .

طبق اعلام سازمان حج و زیارت، ثبت نام اولیه این دوره از روز شنبه 29 بهمن 92 از ساعت 10 صبح تا پایان روز جمعه 6 اسفند 92 ساعت 13 آغاز می شود.
سازمان حج و زیارت 14 نکته مهم را برشمرد:

1- محموله های برنامه ریزی شده فقط هوایی بوده و در صورت صدور مجوز حمل زمینی شرایط مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

2- پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی (حداقل 1 نفر و حداکثر 10 نفر) امکان پذیر است.گروه وی (همراهان) تشکیل شده است، لازم است اطلاعات کامل سرپرست گروه و اطلاعات اولیه دفترچه های ولادت اسکورت وارد شود. تاریخ تولد) به درستی در فرم پیش ثبت نام سایت.

3- هر فرد فقط یک بار می تواند در گروه (به عنوان سرپرست یا همراه) پیش ثبت نام کند و چنانچه به هر دلیلی هر یک از افراد پیش ثبت نام شده (سرگروه یا همراهان) پس از ثبت نام و اخذ کد رهگیری درخواست ثبت نام نمایند. با یک گروه جدید یا جابجایی نام گروه خود می توانید مجددا ثبت نام کنید و کد رهگیری جدید دریافت کنید که در این صورت اطلاعات ثبت نام در گروه قبلی حذف می شود.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مشاغل از ۲۵ تا ۳۰ مرداد شامل بخش خصوصی هم می‌شود؟ -

4- کد ملی و مشخصات متقاضیان با داده های سازمان ثبت احوال هماهنگی داشته باشد و در صورت عدم توافق، ادامه روند وجود نداشته باشد، لذا به ثبت کد ملی توجه شود.

5- با توجه به اطلاعات مربوط به پیش ثبت نام از طریق سامانه پیامکی، ثبت شماره تلفن همراه سرپرست گروه (یا یکی از بستگان وی) در فرم پیش ثبت نام الزامی است.

6- تاریخ تولد افراد باید به طور کامل شامل روز، ماه و سال (چهار رقمی) در فرم درج شود.

7- کد ملی همه افراد ده رقمی است و تمامی ارقام (صفر سمت چپ) باید به طور کامل در فرم ثبت شود.

8- پس از تکمیل پیش ثبت نام، سامانه شماره پیگیری را به گروه اختصاص می دهد تا این شماره را ثبت و برای پیگیری بیشتر نزد خود نگه دارد.

9- بر اساس تاییدیه ستاد مدیریت بیماری های تاج، 72 ساعت قبل از پرواز همراه داشتن کارت واکسیناسیون با کد KR و نتیجه آزمایش PCR منفی الزامی است.

10- در صورتی که تعداد افراد پیش ثبت نام بیش از ظرفیت اعزام به ایام نوروز در استان های مختلف باشد، اولویت گروه ها بر اساس قرعه کشی تعیین و از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

11- قرعه کشی و اعزام پذیرفته شدگان از استان محل سکونت سرپرست گروه (درج شده در سامانه) انجام خواهد شد. بنابراین استان و شهر محل سکونت را از لیست مربوطه انتخاب کنید.

12- پس از پایان مهلت پیش ثبت نام (جمعه 6 اسفند 93) امکان تغییر نام و اطلاعات ثبت نام شده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  گزارش مهم هواشناسی کشور / بارش در این 9 استان

13. داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ ارسال الزامی است.

14. اولویت ارسال فقط با پذیرفته شدگان در قرعه کشی می باشد و امکان انتقال و تعویض وجود ندارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *