مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان پرداخت مابقی شهدا اعلام شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بر اساس گزارش ها سلام جدید به گزارش ایسنا، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت مابقی معوقات مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات ایثارگران به کانون ایثارگران خبر داد.

محمود پاکدل با اعلام این خبر افزود: با توجه به وعده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان برنامه و بودجه، با موافقت رئیس جمهور آخرین مرحله پرداخت مطالبات مشمول ماده ماده 38 قانون خدمات جامع خدمات رسانی پایان شهریور ماه است.» صادر و به صندوق شاهد و امور ایثارگران ارجاع شد.

وی با بیان اینکه 45 هزار و 500 نفر مشمول این پرداخت هستند، تصریح کرد: برای بازپرداخت این معوقات 650 میلیارد تن وام در نظر گرفته شد که 3 هزار و 120 میلیارد تن در سال 99 و هزار و 400 در سه فاز پرداخت شد و مابقی آن معوقه است. این معوقات توسط کلیه افرادی که معادل احکام آنها از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در 6 ماهه نخست سال جاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل شده است، تسویه خواهد شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: معوقات تعداد کمی از خانواده های رزمندگان با تحویل و ثبت حساب بانکی طی روزهای آینده پرداخت می شود.

پاکدل در پایان خاطرنشان کرد: با موافقت دولت و همکاری سازمان برنامه و بودجه و نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران این مبلغ تامین و به حساب ایثارگران واریز می شود.

شایان ذکر است، بر اساس ماده 38 قانون جامع خدمات ایثارگران، حقوق و مزایای سربازان وظیفه و نیروهای غیرداوطلب در دستگاه های موضوع ماده (2) این قانون توسط مراجع ذیصلاح از جمله بسیج بسیج می شود. نیروهای مقاومت ارتش اسلامی، کمیته یاری امام خمینی (ره)، جهاد سازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای حضور در جبهه یا به شهادت رساندن شهدا و مفقودین به جبهه اعزام شدند. ، معلولان نظامی و نیروهای مسلح توسط بنیاد تعیین و پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  داروهای منسوخ شده را به داروخانه ها تحویل دهید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *