مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان صدور حکم افزایش حقوق بازنشستگان منتشر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفت: جریمه بازنشستگان به زودی در سامانه بارگذاری می شود.

بازنشستگان شاغل در تماس های مکرر درخواست می کنند امروز سیزدهم شهریور است اما هنوز حکم جدیدی برای مستمری بگیران سایر رده ها صادر نشده است. اما دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان شاغل استان تهران) درباره این موضوع می گوید: بازنشستگان نگران نباشند. نظارت ما نشان داد که مقررات جدیدی برای مستمری بگیران سایر سطوح تصویب شده و کار به پایان رسیده است.

وی می افزاید: طی امروز و فردا احکام جدید در سامانه بارگذاری می شود و مستمری بگیران می توانند آن را ببینند و دریافت کنند.

دهقانکیا به اظهارات روز چهارشنبه هفته گذشته مدیرکل تامین اجتماعی اشاره می کند و می گوید: مدیرعامل سازمان اعلام کرد که کار بر روی حکم ادامه دارد و بر اساس رای جدید حقوق شهریور پرداخت می شود. بنابراین جای نگرانی نیست و در این ماه مستمری بگیران سایر مقاطع با مبلغ ثابت 515 هزار تومان 38 درصد افزایش دریافت خواهند کرد.

وی درباره زمان پرداخت معوقات پنج ماهه امسال گفت: همانطور که مدیرکل قول داده بود زمان پرداخت به زودی اعلام می شود. انتظار داریم به زودی تمهیداتی برای پرداخت مابه التفاوت پنج ماهه اول سال جاری فراهم شود. بازنشستگان منتظر دریافت معوقات هستند و در این فضای اقتصادی به این پول نیاز دارند.

پیش از این یکی از اعضای مدیریت کانون بازنشستگی تهران درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: طبق اخباری که در این مرکز به دست ما رسیده است، احکام جدیدی برای مستمری بگیران شاغل صادر شده است و مستمری بگیران می توانند این احکام را در سامانه مربوطه دریافت کنند. دو سه روز آینده

بیشتر بخوانید  ماجرای آزار و اذیت یک معلول ذهنی در قائمشهر چه بود؟ + عکس

اما اکبر عیوضی افزود: مستمری بگیران می توانند طی دو سه روز آینده این تصمیمات را در سامانه مربوطه مشاهده و دریافت کنند.

حقوق بازنشستگان طبق مقررات جدید پرداخت می شود

ایوسی درباره فیش های شهریور ماه گفت: به زودی فیش حقوقی بر اساس آیین نامه جدید مستمری بگیران صادر می شود. طبق اطلاعات ما تمامی این کارها در این هفته انجام خواهد شد.

این عضو کانون بازنشستگان در خصوص پرداخت مستمری های شهریور ماه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت مستمری های شهریور ماه با قوانین و فیش های قانونی جدید از بیستم شهریور آغاز می شود. . مانند همیشه، پرداخت مستمری به ترتیب حروف الفبا از روز بیستم انجام می شود.

<п>اعلامیه زمان تصمیم گیری برای افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *