مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان بازگشایی نماد زاغی اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین قربان زاده با اشاره به افشای قرارداد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: نمادهای این دو باشگاه با توجه به افشای قرارداد بازگشایی می شود. وقتی سایر باشگاه‌ها در بورس حضور ندارند و اسرار تجاری سایر رقبا پنهان است، افشای جزئیات قرارداد بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید اجباری باشد.

وی با تاکید بر اینکه شفاف سازی مرحله به مرحله اتفاق می افتد، گفت: در همین راستا سازمان خصوصی سازی طی نامه ای به هشت شرکت بورسی اعلام کرد که باید قراردادهای باشگاه های زیرمجموعه خود را افشا کنند که آلومینیوم اراک و سایر باشگاه ها این کار را انجام داده است. آن را نیز آماده می کند

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بنابراین برای بازگشایی نمادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها باید مبلغ قرارداد بازیکنان و مبلغ قراردادهای کادر فنی به صورت جداگانه منتشر می شد که این دو باشگاه هستند. این کار را کرده بود در این زمینه با سازمان بورس صحبت کرده ایم و آنها نیز پذیرفته اند و نمادها یکشنبه یا دوشنبه هفته بعد باز می شوند.

بر اساس این گزارش بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس دو باشگاه را ملزم به افشای متن قرارداد کرد. در همین راستا این هفته هر دو باشگاه طی نامه های جداگانه ای کل قراردادهای خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید  جزئیات سونامی در بزرگترین بندر ماهیگیری کشور
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *