مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان بازگشایی نماد زاغی اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حسین قربان زاده با اشاره به افشای قرارداد استقلال و پرسپولیس گفت: نمادهای این دو باشگاه با توجه به افشای قرارداد بازگشایی می شود. زمانی که باشگاه های دیگر در بورس حضور ندارند و اسرار تجاری سایر رقبا پنهان است، افشای جزئیات قرارداد استقلال و پرسپولیس نباید اجباری باشد.

وی با تاکید بر اینکه شفاف سازی مرحله به مرحله انجام می شود، گفت: در این راستا سازمان خصوصی سازی طی نامه ای به هشت شرکت بورسی اعلام کرد که باید قراردادهای باشگاه های زیرمجموعه خود را افشا کنند که آلومینیوم اراک و سایر باشگاه ها باید این کار را انجام دهند. انجام شد همچنین آماده سازی

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بنابراین برای بازگشایی نمادهای باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید فقط مبلغ قرارداد بازیکنان و مبلغ قرارداد کادر فنی که این دو باشگاه هستند منتشر می شد. بطور جداگانه. . این کار را انجام داد، با سازمان بورس در این باره صحبت کردیم و آنها هم قبول کردند و نمادها یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده باز می شوند.

بر اساس این گزارش بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس دو باشگاه را ملزم به افشای متن قرارداد کرد. در همین راستا این هفته هر دو باشگاه طی نامه هایی جداگانه قراردادهای کامل را اعلام کردند.

<п>پست زمان بازگشایی نماد زاغی اعلام شد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  تصاویر دیده نشده و خیره کننده از مشاهده پلنگ ایرانی در پارک ملی سالوک خراسان شمالی + فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *