مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ریزگردها در خوزستان به صورت رایگان مداوا می شوند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


درمان رایگان بیماران - پدیده - گرد و غبار - خوزستان - گرد و غبار

سید حسن قاضی زاده هاشمیوزیر بهداشت،رفتارو آموزش پزشکی روز چهارشنبه در جلسه بررسی علل و عوامل پدیده گرد و غبار اخیر در خوزستان که در استانداری برگزار شد، گفت: تاکنون جلسات متعددی در هیئت دولت تشکیل شده و تمامی مسائل مربوط به این پدیده بررسی شده است. بررسی شده.

وی که به نمایندگی از دولت در این جلسه شرکت کرده بود، افزود: روز گذشته (سه شنبه) جلسه ویژه ای به دستور رهبر معظم انقلاب با حضور معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا برگزار شد. اقدامات عاجل برای کاهش اثرات گرد و غبار انجام شود.»

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بدتر از همه این است که اطلاعات غلط به مردم داده شود، گفت: مردم باید به موقع از بروز گرد و غبار مطلع شوند تا مردم قبل از این آمادگی مقابله با آن را داشته باشند. پدیده.”

سید حسن قاضی زاده هاشمی وی بیان کرد: یکی از دلایل اصلی ظهور گرد و غبار خشکسالی های اخیر در کشور و خوزستان است و بر اساس آمار میزان بارندگی در خستان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی گفت: مسئولان ارشد نظام و دولت نسبت به معضل ریزگردها در خوزستان آگاهی کامل دارند و نسبت به این مشکلات بی تفاوت نبودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در صورت تشدید وقوع گرد و غبار در خوزستان، استان های همجوار با ارائه خدمات و جابجایی آماده کمک به مسئولان استانی هستند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وی افزود: مسئولان استانی در این جلسه تمامی موارد مطرح شده را به اطلاع دولت خواهند رساند تا راهکارهای عملی برای حل مشکل زمین گردو ارائه شود.

بیشتر بخوانید  علائم بیماری ابولا یا تب هموراژیک ابولا ویروسی خطرناک و کشنده

وی بیان کرد: مسئولان استان خوزستان نسبت به مسئولان مرکز از اشراف و دانش بیشتری برخوردارند و با تفویض اختیار می توان به بررسی و رفع مشکلات درون استانی پرداخت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: دولت حساسیت ویژه ای نسبت به خوزستان دارد و بدون شک با کاهش معضل گرد و غبار در استان، اقدامات دولت برای رفع این معضل متوقف نخواهد شد.

طی هفته های اخیر افزایش غلظت گرد و غبار به 10 هزار میکروگرم بر مترمکعب در برخی شهرها مانند اهواز و ماهشهر منجر به تعطیلی مدارس و ادارات دولتی در 10 شهر شده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی همچنین سه شنبه شب هیئت دولت برای بررسی مشکلات ناشی از پدیده گرد و غبار وارد اهواز مرکز استان خوزستان شد.

درمان رایگان بیماران پدیده گرد و غبار در خوزستان – سلامت نیوز : وزیر بهداشت روز چهارشنبه در نشست-ممیزی-درمان-رایگان-درمان-بیماران- پدیده-گرد و غبار-خوزستان.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *