مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روش های طب سنتی افزایش قد کودکان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مواد مغذی برای رشد از منابع درشت مغذی‌هایی مانند قندها، چربی‌ها و پروتئین‌ها که انرژی را برای متابولیسم را با بلوک های ساختمانی و ریزمغذی ها مانند ویتامین ها و مواد معدنی تامین کنید مانند کلسیم، روی و منیزیم همگی از عوامل تعیین کننده قد هستند. چه تبلیغی در آن امروز متمرکز استقرص افزایش قد است که چیزی جز مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی نیست با قیمت های بالاتر فروخته نمی شود. اگر اگر آنها واقعا مورد نیاز هستند سالها گذشت با قیمت بسیار مناسب در داروخانه ها به نام قرص مولتی ویتامین و مینرال وجود دارد و نیازی به خرید تلفنی آنها در مکان های نامشخص نیست. بسیاری از این مواد از طریق مصرف غذای متعادل و کافی در دسترس. تشخیص مهم ایرادات و رفع آنها مصرف غذا یا مکمل های غذایی. مشابه آنچه در ژاپن اتفاق افتاد و ظهور جوانان ژاپنی از سال 1950 تا 1970 با میزان دریافت کلسیم یا آنچه در برخی از مناطق کشورمان مورد مطالعه قرار گرفت، افزایش یافت. دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت به تازگی شناسایی شده و موضوع کمبود روی است. اگرچه غلات تامین کننده انرژی هستند، برخی از پروتئین ها و برخی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند، اما نان مفید بودن آن ثابت شده است. که آرد آنها خوب تخمیر نشده استدلیل به دلیل وجود ماده ای به نام فیتات در پوسته دانهاز جذب مواد جلوگیری می کند مواد معدنی به ویژه روی و رشد کم ایستگاه ها سبزیجات و میوه هاانواع ویتامین ها و مواد معدنی برای به ویژه، آنها پیش سازهای ویتامین A را در رژیم غذایی فراهم می کنند. کمبود متوسط ​​تا شدید ویتامین آ یک مانع مطلوب است که بچه ها بزرگ شوند. منابع غنی از ویتامین A عبارتند از اسفناج، زردآلو، خربزه و غیره. کلسیم کافی به ویژه در طول دوره طولی رشد استخوان مهم است. به همین دلیل می خورید شیر نر ماست، پنیر و انواع کلم باید نوجوانان قبل از رسیدن برای دوران بلوغ توصیه می شود. همچنین از نور خورشید استفاده کنید و دریافت کنید ویتامین دی منابع غذایی مانند تخم مرغ، خامه ترش، شیر و کره را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید  خواص عرق سنبل الطیب

وی گفت: اگر سن استخوانی کودک از سن تقویمی عقب نماند، رشد کم را می توان عامل ژنتیکی دانست.تغذیه و بیماری های دستگاه گوارش در افراد.

اگر کودکان با والدین قدبلند از دو سالگی کم دیده شوند، عقب ماندگی رشد طبیعی دارند. کمبود ویتامین D، کلسیم، منیزیم، روی و ید نیز در رشد قد تاثیر بسزایی دارد.

حمام اطفال می تواند روش موثری برای تاثیرگذاری بر هورمون های رشد باشد، استحمام خشک روی استخوان های خون ساز زیر نظر پزشک متخصص طب سنتی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش تدریجی قد داشته باشد. بنابراین والدین می توانند از دو سالگی شروع به خرید کنند تا فرزندان خود را در برابر بیماری ها بیمه کنند و رشد آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

قد، طب سنتی، قد او

جایگزینی غذاهای سنتی با فست فود، مصرف نمک های طبیعی و معدنی، انرژی گرفتن از شربت عسل و شیره خرما به جای شکر مصنوعی، تامین هورمون رشد از خواب کافی، تعریق مناسب با افزایش فعالیت بدنی و مصرف دمنوش های گیاهی مانند زعفران، دارچین، نعناع. نعناع، ​​آویشن، بابونه و چای کوهی از عوامل موثر در رشد قد هستند.

بادکش در نواحی با رشد بالا با ماساژ کودکان با روغن زیتون و زنجبیل از انگشتان پا و دست تا قلب می تواند رشد قد را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد که در طب سنتی قابل قبول است.

قد، افزایش قد کودکان، مادرزادی و ارثی، تغذیه مادر، کلسیم، منیزیم، روی و ید، لیوان، بادکنک، غذاهای سنتی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *