مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روز جهانی متخصصان زیبایی در سال ۹۹ چه روزی است ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



روز جهانی متخصصان زیبایی چه روزی است ؟


26 ژوئن یعنی 6 تیر 1399 روز جهانی متخصصان زیبایی میباشد، متخصصان زیبایی از جایگاه اجتماعی بسیار خوبی برخوردار هستند، و روزانه افراد زیاد در سراسر جهان به سمت عمل های زیبایی و اقدامات زیبایی کشیده میشوند.


به همین دلیل است که به دلیل بازار داغی که شغل پزشک زیبایی دارد بسیاری از پزشکان عمومی نیز به سمت انتخاب این شغل و کسب درآمد می روند.


روز جهانی متخصصان زیبایی  چه روزی است | روز جهانی متخصصان زیبایی  | روز جهانی متخصصان زیبایی  در سال 99


تاریخ روز جهانی متخصصان زیبایی سال 99


جمعه ، ۶ تیر [ سَرَطان ] ۱۳۹۹

۶ / ۴ / ۱۳۹۹


روز جهانی متخصصان زیبایی  چه روزی است | روز جهانی متخصصان زیبایی  | روز جهانی متخصصان زیبایی  در سال 99


تاریخ روز جهانی متخصصان زیبایی 2020 در تقویم 99




2020 June 26 , Friday

26 – 6 – 2020


روز جهانی متخصصان زیبایی  چه روزی است | روز جهانی متخصصان زیبایی  | روز جهانی متخصصان زیبایی  در سال 99


کار متخصصان زیبایی چیست ؟


یک متخصص زیبایی بر روی شکل و فرم هایی از بدن می تواند تغییراتی را انجام دهد و بر مبنای همین تغییرات درآمد کسب نماید.


با توجه به دقت مردم ایران به زیبایی های ظاهری خود، میزان جراحی های زیبایی در کشور رو به رشد است و انتخاب بهترین جراح برای انجام دادن عمل های زیبایی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید فرد به آن دقت زیادی داشته باشد.


فارغ التحصیلان رشته پزشکی عمومی بعد از گذارندن دوره پزشکی وارد دوره جراحی عمومی می شوند و بعد از آن دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را می گذرانند و بعد از آن نیز دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را طی می کنند که به عنوان یک پزشک زیبایی شناخته می شوند.


روش های شغل پزشک زیبایی


به طور کلی شغل پزشک زیبایی در بهینه سازی ظاهری بیمار دخیل می باشد و زمینه کاری پزشک زیبایی به دو صورت است که شامل زیبایی و بازسازی می شود. جراحی زیبایی بیشترین تمرکزی که دارد در بهینه سازی ظاهری بیمار می باشد. د

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن شورای حل اختلاف هشترود آذربایجان شرقی


ر اصل در روش بازسازی که یک نوعی از جراحی پلاستیک می باشد برای برگرداندن یک سری قابلیت های ظاهری بدن فرد می باشد که از طریق حادثه و یا اینکه به صورت مادرزادی برای بیمار به وجود آمده است. به عنوان مثال ممکن است بر اثر جراحی های قبلی که بر روی بدن فرد صورت گرفته است قسمتی از بدن برداشته شده و یک حالت غیر طبیعی به خود گرفته باشد که جراح بازسازی با بازگردانی قابلیت های فرد کمک می نماید.


پس جراحان پلاستیک در دو حوزه فعالیت می نمایند یک حوزه زیبایی ئ دیگری حوزه بازسازی است. خدماتی که یک پزشک زیبایی در زمینه شغلی خود می تواند ارائه دهد شامل جراحی شکم که شامل: جراحی باز شکم برای خارج نمودن چربی های اضافی و کوچک نمودن شکم است


. لابیاپلاستی نیز در اصل کوچک کردن لبه های خارجی واژن برای زیباسازی و هم چنین جوان سازی نایحه تناسلی زنان می باشد که این روزها بسیار رواج یافته است. از دیگر وظایف شغل پزشک زیبایی می تواند ترمیم و بازسازی بعد از بروز سوختگی در بدن فرد باشد و هم چنین می تواند شامل بازسازی ناهنجاری های غدد و تومورهای خوش خیم بدن می باشد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *