مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روزبه حصاری اینستاگرام را بهم ریخت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز، روزبه حصاری او بازیگر سریال بچه مهندس است که به تازگی از تلویزیون پخش شد. روزبه حصاری او متولد 3 فوریه 1987 است. روزبه حصاری این بازیگر نوازنده و خواننده است. تصاویر جدید بیشتر از روزبه حصاری می بینید.

روزبه حصاری

از خانواده تا علاقه به هنر

در خانواده ای چهار نفره و تنها با یک برادر بزرگتر به دنیا آمد، علاقه او به هنر از دوران کودکی با شرکت در کلاس های سازهای کوبه ای شکل گرفت.

از استعدادهای درخشان گرفته تا صنعت

دوران دبیرستان را در مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) گذراند و آن دوران را یکی از مهم ترین دوران زندگی خود می داند، سپس در دانشگاه مهندسی صنایع تحصیل کرد.

وارد تئاتر شوید

او بازیگری را از سال 1388 در سن 22 سالگی آغاز کرد و اولین کار جدی او مربوط به نمایش “بالاخره زندگی مال کیست” به کارگردانی اشکان کل نژاد است.

روزبه حصاری

کلاس های بازیگری

پس از تجربه اولیه در تئاتر به مدرسه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و یکی از پویاترین و با استعدادترین فارغ التحصیلان آن مدرسه شد.

تلویزیون 26 ساله

1990-91. او با نمایش های «پیتزای جهانی»، «برداشت رایگان» و «مرگ پاییز» جوایزی را در جشنواره تئاتر کسب کرد و این افتخارات مورد توجه تهیه کننده قرار گرفت. به این ترتیب حصاری برای اولین بار در سال 1392 ارائه شد. 26 ساله بود با سریال “یادآوری” مقابل دورین بیرون آمد.

بیشتر بخوانید  مسئله پیشرفت علمی و عبور از مرزهای دانش نباید فراموش شود

سبک کار تئاتر

در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانم باشم برای من مهم است که چرا روی صحنه می روم و به مردمم چه اهمیتی می دهم.درد را بگو

روزبه حصاری

تدریس شیمی معدنی

ارتباط با مردم برای من خیلی مهم است، مردم مخاطبان اصلی من هستند، شاید برایتان جالب باشد که بگوییم در دبیرستان به بچه ها شیمی تدریس می کنم و هنوز هم در کنار بازیگری به آن کار می کنم.

سالها کار

حصاری دوران کاری خود را در سال 1376، تجربه مبهم خود در فیلم و دو سریال «سلام آقای مدیر» و «تاریکی شب، روشنایی روز» گذراند.

ماجرای ازدواج او با ریحانه پارسا

روزبه حصاری 13 فروردین 98 با انتشار پستی در اینستاگرام از ازدواج خود با ریحانه پارس خبر داد اما کمتر از 24 ساعت بعد در پستی جدید این خبر را دروغ توصیف کرد!

روزبه حصاری

یادگیری بیکاری

در حالی که آنها بیکار هستند، فیلم و تئاتر می بینم، کتاب می خوانم و به نوعی مشغول مطالعه هستم.

راه رسیدن به افتخار آسان است

شهرت راه بسیار آسان تری نسبت به مسیر هنر است، هنر با درد عجیبی همراه است و این یک واقعیت محض است، بقا در هنر می تواند عامل شهرت باشد، اما شهرت اصلاً عاملی برای هنرمند شدن نیست.

بازیگری را رها می کنم

اگر روزی احساس کنم که ملاک انتخابم حاشیه هایم است، آن روز بازیگری را رها می کنم.

حساسیت به انتخاب نقش

همان قدر که در انتخاب عکس برای بازی در تئاتر حساس هستم، تئاتر برای من به معنای یادگیری است. تئاتر اولین خشتی است که اگر دیوار را کج کنی به سمت سورجا کج می شود.

بیشتر بخوانید  خرید تضمینی گندم در این استان بیش از 100000 تن است

پرسپولیس

حصاری یکی از هواداران فوتبال و پرسپولیسی است. او از «علی کریمی»، «علی دایی» و «علی پروین» به عنوان بازیکنان مورد علاقه خود یاد می کند.

روابط

روزبه حصاری هیچ ارتباط خانوادگی با خانم الهه حصاری بازیگر مشهور سینما ندارد

درخشش در بچه مهندس

نکته قابل توجه درخشش روزبه حصاری، بازی جواد جوادی در سریال «بچه مهندس 3» به کارگردانی علی غفاری بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

آموزش موسیقی

همیشه سعی می کردم به عنوان بازیگری که عشقش را دوست دارم، امرار معاش نکنم و سعی کردم یک تجربه حرفه ای دیگر به دست بیاورم، علاوه بر تدریس عربی و شیمی، گاهی به تدریس موسیقی هم می پرداختم.

تلویزیون

● یادآوری – 1392

● تاریکی شب، روشنایی روز – 1397

اقای سلام آقای مدیر – 1398

● مهندس بچه 3 – 1399

افرا – 1400

سینما

● امروز – ۱۳۹۲

ور ماهور – 1396

در پارمیدا – 1395

شبکه خانگی

● دومینو – 1398

● مارال آهوی من – 1400


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *