مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رضا مطلبی کاشانی تک ماکارون از غسل تا احتکار ماکارونی – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به نظر می رسد ماجراهای تاکا ماکارون و مالک آن «رضا مطلبی کاشانی» به پایان نرسیده است و این بار اعلام شد که این شرکت با گران شدن ماکارون ها اقدام به جمع آوری ماکارونی از بازار کرده تا دوباره آن ها را با قیمتی بالاتر بفروشد. پس از احتکار

در ادامه این خبر به نقل از خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) بخوانید: با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان البرز روز گذشته 670 تن ماکارونی جمع آوری شده از تک ماکارونی کرج کشف و ضبط شد.

ما تنها در اوج ایستاده ایم. شعار “ماکارونی تک” که این روزها معنای دیگری دارد!

پس از اصلاح قیمت آرد صنفی و صنعتی در روزهای اخیر، کارخانه تک ماکارونی با جمع آوری و انباشت محصولات خود از بازار تلاش کرد تا محصولات خود را با قیمت های جدید به بازار عرضه کند که این امر بازار را مختل و اذهان عمومی را مختل کرد.

اما این کارخانه بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده و نه تنها قیمت جدید ماکارونی را نپذیرفت، بلکه از کارخانه ها و شرکت های دیگر نیز برای عدم ارسال ماکارونی به بازار لابی کرد.

محموله کشف و ضبط شده با هماهنگی مراجع ذیصلاح در اختیار عموم قرار گرفت.

صاحب ماکارونی تک; از غسل آیت الله مصباح تا احتکار و جمع آوری محصولات از بازار برای گران فروشی؟

رضا مطلبی کاشانی مالک تک ماکارون و چندین شرکت و موسسه بزرگ است. وی ارتباط ویژه ای با مقامات عالی رتبه و کشیشان برجسته دارد به همین دلیل برخی اصولگرایان با خواندن این روابط با شما نسبت به هرگونه ارتباط با این فرد هشدار دادند.

به عنوان مثال احمد توکلی، یکی از اعضای شورای ارزیابی اعزامی، پس از ماجرای گسله، درباره آیت الله مصباح یزدی می نویسد: یا اجاره دادن موقوفه به قیمت ناچیز چه فایده ای دارد، حتی اگر از صدها کودک معلول یا ساختمان نگهداری کند. یک حوزه علمیه و بالاتر از آن، در را به روی چنین افرادی بگشاید تا در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) به امور رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید  عیدی کارگران در سال ۱۴۰۰ چه میزان است؟

دعوت به مدیریت امور حرم امام رضا (ع) به عضویت این فرد در هیئت امنای این حرم می باشد!

ماجرای کاشانی همان شخصی است که به گفته حجت الاسلام کاظم صدیگی امام جمعه موقت تهران، جسد آیت الله مصباح یزدی را به منزل خود برده و او را غسل داده و ماجرای عجیبی تعریف کرده است.

کلام حجه الاسلام سیدیکی را بخوانید: «آیت الله مصباح یزدی را در خانه غسل ​​دادند و یکی را که آیت الله حکشن را غسل داد؛ غسل کرد. داماد ایشان دکتر محمدی از مریدان آیت الله حق شناس بود.

غسال نقل می کند که وقتی این پیام به من رسید، خواستم آیت الله مصباح در آن دنیا شفاعت کند. «تا این آرزو را کردم، دیدم آیت الله مصباح چشمانش را باز کرد و با مهربانی نگاه کرد و دوباره چشمانش را بست.

این ادعای ماجرای کاشانی به قدری عجیب بود و واکنش های زیادی را برانگیخت که چند روز بعد حجه الاسلام صدیکویی از بیان این خاطره کذب عذرخواهی کرد: نقل شد و ما آن را بازگو کردیم. شرمنده ام که این نقل قول را بین من و خدا نقل کردیم. من شرمنده آیت الله مصباح هستم و شرمنده شما مومنان هستم که گاهی ما را مجبور می کنید شما را اذیت کنیم. من هم از امام زمان عذرخواهی می کنم. من شرم و انفعال را اعلام می کنم. ”

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات مرتبط با آن، قضیه بیت حجه الاسلام پناهیانا است که خبر بسیار ارزشمندی بود (اینجا) و (اینجا).

میلیاردها فروش گران!

یاشار سلطانی، خبرنگار مبارزه با فساد اخیرا سندی را منتشر کرده که نشان می دهد تک ماکارون بیش از ۷۷ میلیارد تومان فروخته است.

یک روز پس از این کشف، شجاعانه بود که سازمان زندان های حکومتی بدون نام بردن از شرکت خاصی، اعلام کرد که شرکت تولید ماکارونی استان البرز که به شدت در حال فروش بود، 380 میلیارد تومان جریمه شد. البته طبق اعلام این سازمان، رای گیری در مرحله مقدماتی است و هنوز تمام نشده است.

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو در بازار بعد از اعلام قیمت‌های جدید از سوی سایپا و ایران خودرو + جدول -

هر نفس از این باغ می آید

خبر این فروش مجدد ده ها میلیارد تومانی همچنان داغ بود که خبر رسید با افزایش قیمت ماکارونی، این کارخانه 670 تن ماکارونی انباشته کرد و حتی بازار را برای بازفروش با قیمت های جدید و بسیار بالاتر شارژ کرد!

جالب اینجاست که به گزارش خبرگزاری رسمی دولت، این شرکت نه تنها خود را در انحصار خود درآورده است، بلکه به عنوان یک پیشرو در بازار ماکارونی ایران بی شرمانه با سایر شرکت ها لابی کرده و در این شرایط از آنها خواسته است که قیمت ماکارونی افزایش یافته و سبد غذایی بسیاری از مردم به فروش برسد. هدف قرار داده شده است، از قرار دادن محصول خودداری کنید!

این انباشتگی و فروش مجدد و لابی گری علیه مردم، در شرایطی که میلیون ها ایرانی در فقر مطلق به سر می برند، در حالی که صاحب این شرکت در ظاهر مذهبی، خود را فردی متدین و خیرخواه تظاهر می کند!

این همان چیزی است که احمد توکلی پیشتر به آن اشاره کرده بود و نوشته بود: وقتی یک نفر در این بازار کساد 40 میلیارد تومان به خما می آورد، می پرسد منشا کارش چیست؟

آیا به این حجم عظیم تخلفات اقتصادی رسیدگی جدی خواهد شد، آیا کمیسر آستان کودسا در انتصاب خود به عنوان عضو هیئت مدیره این آستانه تجدید نظر خواهد کرد یا اینکه لابی های پشت پرده و شبکه به روزهای آینده بستگی دارد. حامیانش در میان مسئولان او را نجات خواهند داد و دوباره روز از نو؟!

اکنون همه نگاه ها به قوه قضائیه است…


تک ماکارون و رضا مطلبی کاشانی: از به اصطلاح خاطره غسل ​​آیت الله…
عصر ایران – به نظر می رسد ماجراهای تاکا ماکارون و صاحبش «رضا مطلبی کاشانی» تمام نشده است و این بار اعلام شد که با افزایش قیمت ماکارونی، این شرکت وارد عمل شد.
رضا مطلبی کاشانی; از خاطره کمانچه تا انباشته شدن ماکارونی تابناک
تک ماکارون و رضا مطلبی کاشانی: از خاطره به اصطلاح کمانچه آیت الله مصباح تا فروش مجدد و احتکار | قوه قضائیه و آستان قدس رضوی چه خواهند کرد؟
رضا مطلبی کاشانی کیست؟ + عکاسی ساتن ⭐
رضا مطلبی کاشانی نیز مالک تک ماکارون است. در مورد دریافت ارز وارداتی نیز حدود 6 میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده است.
پاستا امپراتوری رضا مطلبی کاشانی – تهران بیرو – تهران…
برند تک ماکارونی علاوه بر انواع ماکارونی خشک، مشابه تولید کننده ایرانی غلات صبحانه آمریکایی مانند کوکو پافس و آجیل نبیسکو است. مطابق با…
«رضا مطلبی کاشانی» داماد آیت الله مصباح یزدی کیست؟ +…
رضا مطلبی کاشانی نیز مالک تک ماکارون است. در صورت دریافت ارز وارداتی حدود 6 میلیون یورو ارز دولتی دریافت کرده است که می تواند به 3 برسد.
از شهرام جزاجری تا مطلبی کاشانی – بی بی سی فارسی
رضا مطلبی کاشانی کیست؟ نام مالک شرکت «تک ماکارون» در شهریور ماه سال جاری بر اساس اسناد مشارکت وی با علیرضا پناهیان، یکی از گویندگان بیت «
رضا مطلبی کاشانی – رسمی
بازرس یا دیگران · دام و کشاورزی جهانا صالحا · موسسه خیریه و خیریه ریحانه · تولید ماکارونی انفرادی · علمی و فرهنگی علامه عسگری.
رضا مطلبی کاشانی; از یادآوری کمانچه تا انباشتن ماکارونی – Vista.ir
تک ماکارون و رضا مطلبی کاشانی: از خاطره به اصطلاح کمانچه آیت الله مصباح تا فروش مجدد و احتکار | قوه قضائیه و آستان قدس رضوی چه خواهند کرد؟! پس از اصلاح…
رضا مطلبی کاشانی تک ماکارونی
رضا مطلبی کاشانی مانند سایر اعضای هیئت امنای آستان قدس سیاستمدار نیست، اما با بسیاری از چهره های سیاسی در امور خیریه شرکت می کند. با تقدیر از علیرز زاکانی…
رضا مطلبی کاشانی کانادا

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی بورس برای فردا یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ -

رضا مطلبی کاشانی غسال

رضا مطلبی کاشانی و ابوترابی

فرزند رضا مطلبی کاشانی

فرزندان رضا مطلبی کاشانیا

رضا مطلبی کاشانی و پناهیان

خانه رضا مطلبی کاشانیجا

رضا مطلبی کاشانی ویکی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *