مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رسیدگی به پرونده تولید کننده جاسوس افزار اسرائیلی – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش آسوشیتدپرس ، به دنبال فاش شدن رسوایی مربوط به استفاده گسترده از جاسوس افزارهایی که دولت های اسرائیل برای نظارت و دستیابی به اطلاعات محرمانه مخالفان خود تولید کرده اند ، دادستانی پاریس صبح امروز اعلام کرد که یک مورد استفاده گسترده از جاسوس افزار آغاز شده.

بر اساس این گزارش ، دادستانی پاریس با صدور بیانیه ای اعلام کرد دادستان پایتخت فرانسه به دلیل استفاده غیرقانونی از اطلاعات ، نقض محرمانه بودن و فروش غیرقانونی این جاسوس افزار ، علیه شرکت اسرائیلی NSO شکایت کرده است.

گفته می شود دادستان پاریس این پرونده را براساس شکایت دو روزنامه نگار فرانسوی و وب سایت رسانه پارت این کشور آغاز کرده است.

لازم به ذکر است که سرویس رایانش ابری آمازون امروز زیرساخت ها و حساب های کاربری شرکت صهیونیستی NSO Group را نیز خاموش کرده است.

17 گزارش رسانه ای نشان می دهد که از نرم افزارهای جاسوسی این شرکت برای هک تلفن های همراه روزنامه نگاران ، مقامات دولتی و فعالان حقوق بشر در سراسر جهان استفاده شده است.

این شرکت صهیونیستی این ادعا را رد کرد و گفت محصولات این شرکت فقط برای سازمان های اطلاعاتی و نهادهای اجرای قانون در مبارزه با جرم و تروریسم در نظر گرفته شده است.

سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت: “پس از اطلاع از این فعالیت ، ما برای حذف زیرساخت ها و حساب های مربوطه عجله کردیم.

بیشتر بخوانید  امروز ناهار میرزا قاسمی درست کن | طرز تهیه میرزا قاسمی خوشمزه به روش رستوران های گیلان + ترفندهای خاص
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *