راه حل های عالی برای تسکین دندان درد


کاهش درد دندان:

دندان درد

اگر تحت درمان ریشه قرار گرفته اید و جراحی مغز و اعصاب شما کامل شده است یا در بین جلسات هستید و جراحی مغز و اعصاب شما هنوز کامل نشده است، به توصیه های دندانپزشک خود عمل کنید، داروهای تجویز شده را مصرف کنید و می توانید به این وب سایت مراجعه کنید توصیه های بعد از درمان ریشه را بخوانید.

داروهای خوراکی اولین و بهترین گزینه برای کنترل دندان درد هستند.

مشروط بر اینکه برای مسکن های خوراکی ذکر شده منع مصرف نداشته باشید. قرص در پیشخوان داروخانه ها (OTC) در کنترل دندان درد موثر هستند. ایبوپروفن و استامینوفن (ایبوپروفن من استامینوفن) رایج ترین و کارآمدترین اینها مواد مخدر هستند.

برخلاف تصور رایج، خمیر دندان دردناک است مفنامیک اسید وجود دارد (داروهای تجویزی نیز آن را تشویق می کنند) ایبوپروفن به شکل قرص یا کپسول ژلاتینی مناسب ترین دارویی است که برای دندان درد ناگوار خود می توانید ارزان و بدون نسخه بخرید. حاوی قرص های ضد درد است که حاوی ایبوپروفن برای این منظور نیز بسیار مناسب هستند.

می توانید این داروها را با مصرف دو قرص یا کپسول شروع کنید و هر شش تا چهار ساعت یکبار تا زمانی که به دندانپزشک مراجعه کنید ادامه دهید. قبل از رفتن به دندانپزشک می توانید توصیه های قبل از عصب کشی را مطالعه کنید.

در درد تپشی که با رفتن به رختخواب یا بیدار شدنت شروع می شود، یک بالش بلند طوری که سرت بالاتر از بدنت باشد می تواند تا صبح بخوابی!
اسپری های بی حس کننده، خمیردندان ها، مسکن ها و برخی داروهای گیاهی سنتی مانند میخک می توانند در کنترل درد موثر باشند.

بیشتر بخوانید  کاربردهای درمانی تولکاپون

سیر، عسل، فلفل، نمک، نعناع، ​​پوست انار، ریشه زنجبیل، برگ چای و از این قبیل مواد در گذشته برای تسکین دندان درد استفاده می شده است. استفاده از آنها در مواقع اورژانسی می تواند در تسکین درد موثر باشد.اگرچه اثربخشی یا مکانیسم ضددرد دقیق این مواد از نظر علمی ثابت نشده است، اما تا زمانی که از سمی و مضر نبودن آنها مطمئن هستید می توانید از آنها استفاده کنید.

(تانن های موجود در چای میخک و اوژنول دارای اثر ضد درد بارز هستند، اما اثر آنها در استفاده در منابع دندانی ثابت نشده است.به یاد داشته باشید که درد شدید دندان منجر به قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی و چیزهای عجیب و غریب مانند روغن ترمز نمی شود.

اسید باتری و … تفرجگاه! سموم این مواد می تواند خطرناک باشد. در مواردی که پوسیدگی ایجاد شده است، خمیردندان می تواند با قرار دادن آن روی حفره، درد را کاهش دهد.

اگر پوسیدگی در داخل دندان ایجاد شد و دندان درد در اثر حرارت یا تماس با غذا تحریک شد، می توانید از آدامس استفاده کنید.ترجیحا بدون شکر) یا به طور موقت داخل حفره را با پنبه تمیز بپوشانید. از خوردن غذاهای خیلی گرم، خیلی سرد یا خیلی شیرین خودداری کنید.

سعی کنید از تحریک حرارتی دندان ها در مواقعی که گاه به گاه درد دارند خودداری کنید. در بسیاری از مواقع دمای پایین یا بالا می تواند باعث دندان درد شود، اما مواردی وجود دارد که دندان درد تنها با سرماخوردگی از بین می رود. در این مورد (دندون داغبرای کاهش دمای ناحیه و کاهش درد می توانید از آب سرد یا کمپرس یخ استفاده کنید!

بیشتر بخوانید  آشنایی با خواص و مضرات گیاه ناخنک

الکل، مواد مخدر یا سیگار (الکل، مواد مخدر یا سیگار) هیچ راهی برای کنترل دندان درد وجود ندارد. استفاده از مسکن و مسکن در موارد دندان درد نیز مجاز نمی باشد مگر اینکه قبلاً توسط پزشک تجویز شده باشد. این داروها، صرف نظر از ماهیت اعتیادآورشان، می توانند عوارض جانبی جبران ناپذیری داشته باشند.

تسکین دندان درد

قطع درد به معنای عدم نیاز به مراجعه نیست. درد در واقع هشداری برای بدن در مورد آسیب یا احتمال آسیب است و حتی در صورت قطع شدن درد به دندانپزشک مراجعه کنید تا علت درد را مشخص کرده و درمان نهایی را انجام دهید. ویزیت های تاخیری علاوه بر پوسیدگی بیشتر دندان ها و هزینه های مالی بیشتر، درمان شما را پیچیده می کند و حتی می تواند منجر به از دست دادن دندان شود.

در درد ضربان دار از زمانی شروع می شود که شما به خواب می روید یا شما را از خواب بیدار می کنید، یک بالش بلند طوری که سرتان بالاتر از آن باشد که بدن شما اجازه دهد تا صبح بخوابید!


دیدگاهتان را بنویسید