مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رئیس: مقاومت قدرت اداره جامعه را دارد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



رئیس جمهور منتخب گفت: مقاومت در عمل نشان داده است که توانایی اداره جامعه را دارد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از دفتر روابط عمومی رئیس جمهور منتخب ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در تماسی تلفنی با زیاد نهاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مقاومت فلسطین در برابر پیروزی استقبال کرد و گفت: “این افتخارآفرین عملیات یک معادله جدید است. “او زمینه را برای رویارویی با دشمن صهیونیستی فراهم کرد و با توجه به اینکه دشمن مجروح به دنبال جبران شکست خود است. بنابراین لازم است که برای مقابله با هرگونه تعرض آمادگی داشته باشیم.

رئیس جمهور منتخب گفت: مقاومت نه تنها یک مدل منفی در برابر تجاوز و اشغال است ، بلکه امروز مقاومت توسعه یافته و توانایی اداره جامعه و تأمین نیازها و نیازهای آن را دارد.

رئیسی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به تعهد خود در حمایت از مقاومت اسلامی و حمایت از ملت های تحت ستم ، به ویژه فلسطین قهرمان ادامه خواهد داد.

زیاد نهاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با ابراز خوشحالی و مخالفت بسیار زیاد با دکتر ریسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار کشورهای منطقه بوده و نقش مهمی داشته است. در پیروزی ملتها. “و این تحقق آرمان فلسطین را دارد و به همین دلیل ما همیشه قدردان ملت بزرگ ایران هستیم.

نهاله در پایان خاطرنشان کرد: پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در پیروزی در نبرد شمشیر قدس داشت و این حمایت از زمان فرمانده عزیز ما ، شهید سلیمانی بی نظیر است.

بیشتر بخوانید  تجاوز جنسی به پسر نوجوان به قیمت اعدام/ جزئیات تکان دهنده از تجاوز سه مرد به پسر 16 ساله

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *